فال امروز جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

درست از زمانیکه شما احساس می کنید دیگر توانی ندارید و به قول معروف کشتی تان به گل نشسته است پنجره ای از فرصت ها به روی تان باز می شود. ممکن است اعتقاد داشته باشید که قادر به انجام هر کار هستید اما اکنون حتی نمی توانید به روشنی درباره آینده خود بیندیشید و تصمیم بگیرید. حتی یک تفسیر و تعبیر بی ضرر و بی غرض ممکن است نادرست باشد و شما را به اشتباه بیندازد. بنابراین قبل از اینکه حرفی بزنید راجع به آن خوب فکر کنید و خودتان را در دردسر نیندازید. سکوت بهترین کار ممکن است!

 

فال متولدین اردیبهشت:

حتی اگر شما امروز نسبت به یک رابطه دوستانه جدید و پروژه ای خلاقانه خوش بین هستید، ممکن است کمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فکر خوبی است، اگر شما کاملاً کناره گیری کنید دیگران هم نخواهند فهمید که چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست که برای برنامه هایتان از آنها طلب کمک کنید، اما زمانی که بیشتر از همیشه به کمک نیاز دارید پذیرفتن کمک و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.

فال متولدین خرداد:

شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می برید، نمی دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی تان کناره می گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده تری به زندگی تان  ادامه دهید.

فال متولدین تیر:

شما با اقتدار می گویید که  مایل هستید با وجود همه محدودیت هایی که اخیرا برای شما ایجاد شده اند کار کنید. شما می دانید که پیروی از قوانین کار خوبی است، اما به نظر می رسد دست خودتان نیست اگر گاهی اوقات آنها را نادیده می گیرید. ممکن است احساس کنید که محدودیت ها دست شما را بسته اند و دوست دارید که آنها را به کناری پرتاب کنید. اما امروز زیاد تلاش نکنید و موقعیت ها را خراب نکنید شاید آنها به آن بدی که فکر می کنید نباشند.

فال متولدین مرداد:

وقتی که شما می خواهید نظر خود را با رفتاری احساسی ابراز کرده و وقتی واضح و روشن احساسات قلبی خود را بیان می کنید، زندگی تان نیز وارد مرحله جالب تر و جذاب تری می شود. حتی اگر پیدا کردن آنچه که در عشق می جویید سخت است، ولی هم اکنون شما بیشتر دوست دارید بدون ترس و واهمه خودتان را به این جریان بسارید. اگرچه احساس امنیت و آسایش کردن در کنار دیگران کار راحتی نیست، ولی خیلی بهتر از این است که خودتان تنها باشید و همه این کارها را به تنهایی انجام دهید.

فال متولدین شهریور:

امروز در عین حال که نقش یک انسان اجتماعی را بازی می کنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی ها و جذابیت ها شده اید، اما نمی توانید از زیر بار مسئولیت های واجب و ضروری که روی دوشتان سنگینی می کند فرار کنید. زمانی را به فعالیت های جدی تر اختصاص دادن کار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینکه زندگی آنقدرها هم که شما فکر می کنید سخت نیست.

فال متولدین مهر:

شما دیروز به دلیل عکس العمل های بدی که دیده اید کمی ذهن خود را از نظر عاطفی پاکسازی کرده اید و شاید هم به خاطر عدم پیشرفت ناامید شده باشید. اما سازندگی و پیشرفت همیشه با اتفاقاتی که در ظاهر به وقوع می پیوندد اندازه گیری نمی شود! شما بدون اینکه خودتان آگاه باشید در طی مراحل کاری خود و در خلال تغییرات به وجود آمده پیشرفت می کنید. پس به خاطر رکود و سکون موقتی کارتان نگرانی به خود راه ندهید!

فال متولدین آبان:

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساساتتان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می رسند و شما را از خیال واهی بیدار می کنند. هرچه که روز جلو می رود، شما آگاه می شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

فال متولدین آذر:

ممکن است امروز تصمیم داشته باشید که روی مسئله دشواری که اخیرا بوجود آمده خودتان به تنهایی کار کنید بدون اینکه شخص دیگری از آن باخبرشود. اما مسئله این است که چگونه می خواهید این مسئله را تا آخر به تنهایی یک تنه به دوش بکشید به خاطر اینکه احتمالا قادر نیستید که از هیجان و یا آشفتگی خود جلوگیری کنید. ممکن است شما در بیان احساسات شخصی تان کمی زیاده روی کنید. و بیشتر ازآن که قصد داشته باشید بگویید اما این اتفاق آنقدرسریع رخ می دهد که شما قبل از اینکه بتوانید جلوی خودتان را بگیرید حقیقت را بیان می کنید. نگران نباشید؛ زمانی که آن را بیان کردید موجی از آرامش و راحتی را در زندگی تان احساس خواهید کرد.

فال متولدین دی:

شما از مردد بودن و بی تصمیمی خود شرمنده هستید، اما این به خاطر این است که شما معمولا ایده هایتان را تعدیل می کنید و آنها را تا نیمه انجام می دهید. امرز باید آماده باشید که راه تان را عوض کنید زیرا زمان زیادی ندارید تا ذهن تان را سر و سامان دهید. به یاد داشته باشید، در درگیری باید صریح باشید تا به حق خود برسید. پس تصمیم بگیرید و حرکت کنید!.

فال متولدین بهمن:

شما قهرمان بی چون و چرای تعادل هستید. شما به دنبال هماهنگی هستید حتی زمانیکه از شما دور باشد. امروز اگر می خواهید در وسط مشکلات به آرامش برسید سعی کنید کارهایتان را به اتمام برسانید. به جای اینکه بیایید مرکز ثقل خود را گویی که دارید یوگا انجام می دهید، پیدا کنید، تصور کنید که مانند یک اسکیت بازی هستید که در حرکت است. اقبال به شما رو آورده است و سعی نکنید آن را از دست بدهید.

فال متولدین اسفند:

شما امروز از نظر احساسی متهم شده اید، اما شاید خوب نباشد به هرکسی که رسیدید افکارتان را با او در میان بگذارید. شاید شما بدون هیچ منظور خاصی مرتکب اشتباهی شده باشید، اما حرفهایی که بر زبان می آورید بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید بر دیگران تاثیر خواهد گذاشت. کمی درد دل کردن کمکتان می کند حس بهتری پیدا کنید و همچنین سعی کنید از توانایی های بالای خود برای انجام دادن کارهای سودمند استفاده کنید.