فال امروز جمعه ۱۷ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما انتخابهای زیادی پیش رو دارید و می‌خواهید که قبل از اینکه پیشرفت خود را محدود کنید تمام آنها را امتحان کنید. اما اگر شما چیزی را که بسیار آن را می‌طلبید به دست آورید، می‌توانید فکرتان را با آن کاملاً مشغول کنید. مواظب باشید که خیلی دلبسته آنچه که دوست دارید نشوید. فقط کمی آرام باشید و اجازه بدهید که امروز را به فردا برسانید، بدون اینکه امروز را تحت نظر خود بگیرید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز به جزئیات فراوانی که در محل کار روی هم انباشته شده اند اهمیت می‌دهید. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت‌های تان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ بعدی می‌روید، اما حالا نمی‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کجا باید بروید. اما موکول کردن کارهایتان به روزهای بعدی نیز ایده چندان خوبی نیست، چراکه هرچه زمان بگذرد مشکلات دیگری از راه می‌رسند. پس شجاع باشید و خیلی زود آستین‌هایتان را بالا زده و شروع به کار کنید!

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز احساس نمی‌کنید بار تمام دنیا روی دوش‌هایتان سنگینی می‌کند! اما یک نفر سعی دارد شما را به این مسیر بکشاند. اگر یکی از دوست‌های صمیمی‌تان اشتباهی را به دروغ به گردن شما بیندازد، شاید امتحان کردن خود ایده خوبی باشد. اما مشکل اصلی شما این نیست. شما نباید به هیچ وجه اجازه دهید افراد دیگر اعتماد به نفستان را ازتان بگیرند.

فال متولدین تیر:

شما امروز احساس نمی‌کنید بار تمام دنیا روی دوش‌هایتان سنگینی می‌کند! اما یک نفر سعی دارد شما را به این مسیر بکشاند. اگر یکی از دوست‌های صمیمی‌تان اشتباهی را به دروغ به گردن شما بیندازد، شاید امتحان کردن خود ایده خوبی باشد. اما مشکل اصلی شما این نیست. شما نباید به هیچ وجه اجازه دهید افراد دیگر اعتماد به نفستان را ازتان بگیرند.

 

فال متولدین مرداد:

ایده‌آل‌های رویایی شما آن چنان که دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یک زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌کنید که نیاز به آزادی بیشتری دارید. نکته جالب این است که اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینکه کاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که برایتان بوجود می‌آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسک نکنید.

 

فال متولدین شهریور:

اگر برنامه ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممکن است به مشکل بر بخورید. یک اهمال کاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیت‌هایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلکه باعث می‌شود شما هر موقع که لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.

 

فال متولدین مهر:

امروز حتی اگر شروع کرده باشید کارهایی که باید انجام دهید را شناخته و بررسی کنید، ولی هر ساعت که می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امکانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند که هر کدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید که اهدافتان را با اهداف کسانی که با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی کار کردن خود شما را نیز راضی نخواهد کرد، بنابراین نیازهای همکاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.

 

فال متولدین آبان:

امروز که شما تغییر موضع داده اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

 

فال متولدین آذر:

 شما ممکن است وظایف و تعهدات مالی‌ای داشته باشید که باید آنها را همین حالا انجام دهید، اما هنوز قطعه هایی از پازل مشکل شما گمشده هستند. تا زمانی که بتوانید همه اطلاعات مورد نیاز را برای سازماندهی وضعیت خود را گردآوری کنید،‌خیلی سخت است که بخواهید موقعیت اخیر را اداره کنید با این وجود، شما نمی‌توانید همین طور دست روی دست بگذارید و هیچ کاری انجام ندهید. براساس اطلاعاتی که تا کنون داشته‌اید تصمیم بگیرید. می‌توانید وقتی که همه حقایق را کشف کردید، آن را اصلاح کنید.

فال متولدین دی:

اگر سعی کنید دیگران شما را درک کنند واقعا کار مفیدی کرده‌اید، برای اینکه بی ضررترین روابط شما در حال عوض شدن هستند و در شرف نزدیک شدن به کشمکش و ناراحتی‌اند. هم اکنون مخالفت‌های آشکار هیچ هدفی را دنبال نمی‌کند، برای اینکه تفاوت‌های عقیده‌ای قبلا شناخته شده بودند. علاوه براین هیچ راهی برای پیدا کردن راه حل وجود ندارد، برای اینکه تمام اظهار نظرها تقریبا استدلالاتی غلط از آب در خواهد آمد. پس قبل از اینکه صحبت کنید به نتایج و پیامدهای آن خوب فکر کنید.

 

فال متولدین بهمن:

شما نسبت به اتفاقاتی که افتاده کاملا بی‌خبر هستید و به خاطر همین خیالتان راحت است، ولی ناگهان در حالی که یک فکر عالی به ذهنتان می‌رسد از خواب غفلت بیدار می‌شوید شاید شما ندانید که چه می‌خواهید اما شما مطمئن هستید که دلتان می‌خواهد شرایط فعلی‌تان کاملا تغییر کند، اگر شما بفهمید که چه چیزی خسته و دلزده تان کرده آن موقع می‌توانید کاملا زندگی تان را زیر و رو کنید و روزهای خوشی داشته باشید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز تغییرات زیادی در زندگی‌تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که  تحت کنترل‌تان نیستند، اینک کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کینید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی تان ساده‌تر خواهد شد.