فال امروز جمعه ۱۵ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما به هرجا که نظر می کنید امکانات بالقوه ای را می بینید، اما فردی که همیشه دوستش دارید شما را ناراحت کرده و برای شما سخت است که از این موضوع فرار کنید. اگرچه اختلاف نظر می تواند خود شما را به شک بیندازد، ولی نسبت به علائقتان همیشه آگاهی داشته باشید. عامل تشدید می تواند اندیشه های نابی را ایجاد کند که شما اگر آنها را رد کنید نمی توانید آنها را دریابید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

 

فال متولدین خرداد:

شما معمولا وظایف و مسئولیتهای را با جدیت انجام می دهید، اما امروز طوری کار می کنید که به نظر اطرافیانتان فرد بی مسئولیتی جلوه می کنید! حتی اگر ترجیح می دهید که کاری کاملا متفاوت از کارهایی که وعده انجامش را داده بودید انجام دهید، اما نمی توانید از این شرایطی که خودتان به وجود آورده اید بیرون بیایید. اگر آرزوهایتان را بیان کنید ممکن است ناامید شوید، اما این دوران نیز می گذرد! صبور باشید؛ برای انجام دادن کارهایی که دوست دارید فرصتی نصیبتان خواهد شد، اما الان نمی توانید آن کارها را بکنید!

فال متولدین تیر:

رویاهای محو و تیره می توانند امروز شما را در دردسر بیندازند. پس بهتر است با عینک واقع بینی به آینده نگاه کنید. اگر به گذشته مانند رنگ های روشن و اشکال زیبا نگاه کنید ، می توانید به آنچه که دیده اید تکیه کنید؛ از تصورا ت رنگارنگ خود گیج و پریشان نشوید. که این افکار زودگذر دوام نمی آورند. روی حقایق استوار تکیه کنید، که می تواند در روزهای پیش رو برای بسیار مفید و سودمند باشد.

فال متولدین مرداد:

 امروز صحبت کردن در مورد تمایلات شخصیتان می تواند برایتان دردسرساز باشد. جالب است که کار کردن با واقعیت ها برای شما راحت تر است. اکنون که ماه در برج سنبله قرار گفته است شما را از درگیر شدن با مسائل حقوقی باز می دارد. به حسهای خودتان توجه کنید اما بر پایه عقلانیت کار کرده و نسبت به داده های بی اساس بی توجه باشید.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز کارهای شخصی زیادی دارید، حتی اگر کارهای دیگری هم داشته باشید اولویت با مسائل شخصی تان است. اگر در محل کار هم به شما مرخصی بدهند ولی شما مایل نیستید که آن روز را به استراحت بپردازید و دوست دارید که وظایف خود را در قبال خانواده تان انجام دهید. وقت تان را برای گول زدن رئیس یا شریک تان تلف نکنید. به جای اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود زرنگی کنید، فقط کافی است یک قدم کاری بردارید و راهی که می دانید بهترین است را ادامه دهید.

 

فال متولدین مهر:

اگر شما تازگی ها با کسی دوست شده اید، ممکن است امروز کمی با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی عاقلانه بگیرید.

 

فال متولدین آبان:

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

 

فال متولدین آذر:

شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان مجادله ای لفظی خواهید داشت، اما نباید اجازه بدهید که این حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه های قدیمی نظیر ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می برید. ولی نباید فراموش کنید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته لذت بخش تر است.

فال متولدین دی:

در حالی که یک نفر سعی می کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت زده خواهید شد.

 

فال متولدین بهمن:

پلوتو وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه روابط صمیمانه شده است و دیدگاه های شما در مورد جهان پیرامونتان و ارزش و اهمیت انسان های دور و برتان کمی تغییر می کند. در حالیکه بخش جدی تر وجود شما پررنگ تر می شود، شما بیشتر از قبل روی روابط تان حساب می کنید. باوجود اینکه از فکر کردن به روزهای گذشته دلتنگ می شوید، اما شما با کنکاش کردن در گنجینه های پنهان روح خود و مربوط به گذشته تان، می توانید زندگی تان را غنی تر سازید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز شما نمی توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می دهید، ولی ترجیح می دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزش های شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می دهید ارتباط دارند.