فال امروز جمعه ۱۰ شهریور ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز ماه ستاره بخت شما را بر عطارد سازگار کرده است؛ نگرانی زیادی راجع به آنچه که در سر فکر می کنید و آنچه که واقعا در قلبت دارید احساس می کنید. ممکن است به خودت اعتراض کنی که چراعواطف خود را درگیر کارهایت می کنی. اما زبان همیشه قادر به بیان درست احساسات نیست. صبور باش، حتی اگر اوضاع به راحتی پیش نرفت، شرایط بیشتر این احساس را ایجاد می کند. بعداز ظهر ماه بخت تو را وارد می کند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما نمی توانید به راحتی ساعتی از روز را خالی نگه دارید، چرا که دائماً به کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر می کنید. با وجود اینکه شما می توانید یک روز ایده آل را در ذهنتان مجسم کنید، ظاهراً چیزی شما را از داشتن چنین روزی محروم می کند. به جای ناراحت شدن به خاطر کارهایی که قادر به انجام دادنشان نیستید، به خاطر کارهایی که می توانید انجام دهید شکرگزار باشید.

فال متولدین خرداد:

شما امروز به راحتی دیگران را می رنجانید، چراکه امروز زیاد از اطرافیانتان ایراد می گیرید. شما هم امکانات را می بینید و هم می توانید موانع را ببینید. بنابراین ترکیب این دو به شما به شما توانایی داده به دیگران تذکر دهید امکاناتی که الان در اختیار دارند آنها را به اهدافشان نمی رساند. ولی زیاد بهشان سخت نگیرید؛ فقط تا جایی که می توانید راهنمایی شان کنید.

فال متولدین تیر:

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می گیرید، جدی نمی گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می آورد.

فال متولدین مرداد:

اگر امروز یک روز کاری به حساب می آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی توجهی شما بار مسئولیت تان را بر دوش دیگران می اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین کار و تفریح یکی را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمی توانید در برابرش ایستادگی کنید.

فال متولدین شهریور:

به نظر می رسد تمام افراد نسبت به برنامه های آتی خود نگران هستند، و این آشفتگی دور و بر شما کمی شما را عصبی کرده است .شما درگیر واقعیت ها هستید و این امر وقتی که یک نفر نمی تواند منظورش را به شما بفهماند باعث ناراحتی شما می شود. آرامش داشته باشید؛ وقتی که شما در مورد دیگران قضاوت می کنید، این عمل باید منجر به قضاوت خودشناسانه هم بشود.

فال متولدین مهر:

شاید امروز یک روز ماجرایی باشد که عشق را به شما هدیه کند.اما این ماجرای عشقی آنقدر هم که شما می خواهید طول نکشد.ستاره ی اقبال شما فرصتهایی را برای عشق، خلاقیت و خود انگیختگی فراهم می کند در حالیکه ماه میزان اشتیاق شما را بیشتر می کند.شما باید بین واقع گرا بودن و در لحظه زندگی کردن خود تعادلی را برقرار کنید. قطعاً نمی خواهید که این موقعیت جذاب را از دست بدهید.به هرحال اگر آرزوی شما خیلی شدید باشد می تواند بعدها یأس و ناامیدی را برای شما به همراه داشته باشد.

فال متولدین آبان:

ایده آل های رویایی شما آن چنان که دوست دارید در زندگی واقعی تان وجود ندارند. در حقیقت، حتی اگر شما یک زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید، امروز احساس می کنید که نیاز به آزادی بیشتری دارید. نکته جالب این است که اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینکه کاملا به فرصت ها و موقعیت هایی که برایتان بوجود می آید واقف نشده اید ، وارد آن نشوید و ریسک نکنید.

فال متولدین آذر:

امروز می توانید در یک تیم ورزشی نقش یک توپ زن مصمم و با اراده را بازی کنید، مخصوصا اگر استاد کارهای گروهی باشید. حرفهای اخیرتان ممکن است دیگران را متعجب و شگفت زده کند یا حتی کسی را برنجاند و الان زمان این است که از بیان احساسات درونی تان بپرهیزید چرا که ممکن است به خودتان نیز آسیب وارد کند. خوشبختانه، تصمیم خستگی ناپذیر شما برای بیان کردن افکارتان ممکن است توجه دیگران را به خود جلب کرده و باعث شود تا دیگران را نیز از شما پیروی کنند.

فال متولدین دی:

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید، باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا  روزهایی را  که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار، با تمرینات و مراقبه های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

فال متولدین بهمن:

امروز مشکلات زندگی شما بیشتر  و نسبت به همیشه پیچیده تر شده است. ممکن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل کنید. اما شما نمی توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول کنید، پس تلاش کنید که مسائل را از حیطه کنترل آنها خارج کنید.

فال متولدین اسفند:

شما افکار بزرگی را در سر می پرورانید و برای اجرای آنها می خواهید اقدام کنید، اما بهتر است مدتی را صبر کنید تا اوضاع بیشتر بر وفق مرادتان شود زیرا در آن صورت موفقیت شما صد درصد خواهد بود. شما قدرت تخیل بسیار زیادی دارید، این قدرت بسیار مثبت می باشد اما فراموش نکنید که شما در دنیای واقعی در حال زندگی کردن هستید پس باید تمام این احساسات را با دنیای واقعی هم تراز کنید.