فال-ازدواج

فال ازدواج زنان متولد بهمن :

باور کنید نمی توانم او را به خوبی توصیف کنم و بگویم شبیه به چیست. چون او پیرو هیچ چیز نیست. گاهی موهایش را مثل پسرها کوتاه می کند و دامنی می پوشد که قوزک پایش را هم می پوشاند. زنان متولد برج بهمن اولین کسانی بودند که سایه چشم صورتی، قرمز روشن و آلبالویی و رژلب ارغوانی مصرف کردند. چون گرایش زیادی به جفت و جور کردن رنگها دارند .

همه ما می خواهیم که دیگران ما را دوست بدارند اما هر یک به روشهای مختلف. تا جایی که می توانید به او آزادی و استقلال دهید تا شما را دوست بدارد. اگر همسر شما متولد این برج است انتظار نداشته باشید که آرام بنشیند، دمپایی شما را جفت کند و بچه را در تخت بخوابند و هر شب شیر کاکائو درست کند. در غیر اینصورت یک شب وقتی به خانه بر می گردید می بینید که طغیان کرده، شیرکاکائو را روی تخت ریخته ، دمپایی شما را پوشیده و از خانه بیرون می رود.

قطعاً پس از ازدواج برای خود حساب بانکی جداگانه ای دارد. او دوست دارد که مردش بیرون از خانه کار کند شاید مجبورشوید در منزل بمانید از نوزادتان نگهداری کنید ! اومی خواهد درخشش خود را حفظ کند و دوست ندارد که ببیند با یک کهنه کهنه بچه از جلا افتاده است ؟ از آنجا که نظرش در باره همه چیز تغییر میکند، گاهی دو رو به نظر میرسد. گاهی نیز عمداً سعی می کند، شما را عصبانی کند. بهترین برخورد این است که یک کلمه هم حرف نزنید و پیشنهاد نکنید(صم ویکم باشید) چون مطمئناً بر خلاف نظر شما عمل خواهد کرد.

او بچه ها را مثل هم تربیت می کند. او می تواند خیلی افراطی باشد و بدون هیچ نگرانی در اتوبوس به بچه شیر بدهد. او می خواهد بچه ها را متناسب با قرن جدید تربیت کند و آنها را به مدارس خارجی بفرستد. دختر متولد این برج تندر و صاعقه طالع بینی است