ماکارانی و پاستا غذای مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد که به غیر از طعم لذت بخش آن سرعت در پخت آن باعث شده بسیاری این غذا را به عنوان یک غذای لذیذ معرفی کنند. در ادامه روشی جدید برای پخت این غذای ساده و خوشمزه (پاستای مرغ ) را برای شما عزیزان فراهم کردیم با ما همراه باشید.

طرز تهیه پاستا
مواد لازم برای تهیه پاستای مرغ برای  ۴ نفر:

۴۰۰ گرم پاستای فرمی
۱ دسته اسفناج خرد شده
۲ عدد سینه مرغ خرد شده
۱ پیمانه ریحان خرد شده
۱ ق چ سیر رنده شده
۱/۲ پیمانه روغن‌زیتون
به میزان لازم نمک و فلفل
به میزان لازم روغن

طرز تهیه:

۱٫ در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت کم قرار دهید تا به جوش بیاید، سپس پاستا را همراه با کمی نمک و روغن داخل آن بریزید.پس از آن که پاستا به خوبی نرم شد، آن را آبکشی کرده.

۲٫ در این میان تکه‌های مرغ را آغشته به نمک و فلفل کنید،و آنها را  با مقداری روغن تفت دهید. در یک تابه دیگر مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت ملایم قرار دهید. حالا اسفناج ریز خرد شده را داخل آن کمی تفت دهید. بعدازآنکه تکه‌های مرغ به خوبی پخت، آنها را به اسفناج اضافه کرده ، هم بزنید، سپس زیر حرارت را خاموش کنید.

۳٫ در کاسه‌ای، ریحان خرد شده را با سیر رنده شده، روغن‌زیتون و کمی نمک و فلفل را به خوبی مخلوط کرده تا سس یکدستی به دست بیاید، سپس آن را کنار بگذارید.

۴٫ پاستای آب کشی شده را داخل بشقاب ریخته و مخلوط مرغ و اسفناج را هم روی آن بریزید. در پایان سس آماده شده را روی مواد بریزید و به‌آرامی هم بزنید تا سس به خورد مواد برود.و سپس غذا را سرو کنید.