طرز تهیه اسپاگتی با خوراک گوشت

بعضی افراد از خوردن غذاهای ایتالیای لذت می برند.پاستا یک غذای ایتالیای است که به ذائقه ما ایرانی ها نزدیک است.این پاستاهای استوانه ای نازک که ریشه ایتالیایی دارند در بین ما ایرانی ها خیلی پُرطرفدار هستند.پاستا یا همان ماکارونی خودمان با سبک های متفاوتی درست خواهد شد. در این مطلب طرز تهیه اسپاگتی با خوراک گوشت خوشمزه را به شما آموزش خواهیم داد.

مواد لازم برای ۶ نفر:

۸۰۰ گرم گوشت قرمز خرد شده
۴ عدد فلفل قرمز
۲ ق س آرد سفید
۳ عدد پیاز خرد شده
۲ ق چ فلفل پاپریکا
۲۰۰ میلی‌لیتر آبگوشت
۴۵۰ گرم اسپاگتی
۱۵۰ گرم خامه
۱ ق س پیازچه خرد شده
به میزان لازم نمک،فلفل و روغن‌زیتون

طرز تهیه:

۱٫ فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید. فلفل‌قرمزها را دو نیم کرده، سپس آنها را با روغن‌زیتون و کمی نمک و فلفل آغشته کنید. فلفل‌ها را روی سینی فر بچینید وآن را به مدت ۱۰ دقیقه داخل فر قرار دهید، سپس آنها را از فر درآورید. به‌صورت تکه‌های یک سانتی خرد کرده.

۲٫ آرد را با مقداری نمک مخلوط کنید، سپس تکه‌های گوشت را داخل آن بریزید و به خوبی هم بزنید. داخل یک قابلمه مقداری روغن ‌زیتون بریزید و روی حرارت قرار دهید، سپس تکه‌های گوشت را داخل آن ریخته و تفت دهید. سپس آنها را از قابلمه درآورید.

۳٫ حال پیازهای خرد شده را بریزید و به مدت ۵-۴ دقیقه تفت دهید تا به رنگ طلایی‌رنگ در بیاید، سپس فلفل پاپریکا و فلفل‌های خرد شده را اضافه کرده، حدود یک دقیقه تفت دهید. در این زمان تکه‌های گوشت را به قابلمه برگردانید و مواد را با هم تفت دهید. آب گوشت را هم اضافه کرده و صبر کنید تا جوش بیاید و حدود یک ساعت و نیم صبر کنید تا گوشت بپزد.

۴٫ قابلمه را پر از آب کرده و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس اسپاگتی را همراه با مقداری نمک و روغن‌زیتون داخل آن بریزید و صبر کنید تا کاملاً نرم شود، سپس آن را آبکشی کنید.خامه را همراه با مقداری نمک به آن اضافه کرده و هم بزنید، سپس آن را از روی حرارت بردارید. اسپاگتی را در ظرف مرود نظرتان بکشید. خوراک گوشت را هم روی آن بریزید و با پیازچه‌های خرد شده تزیین کرده و میل کنید.