خانم طاهره طاهریان مشاور معاون رییس جمهور در امور ورزش دختران و زنان گفت: طرحی را با عنوان « امید، نشاط و اوقات فراغت » به معاونت امور زنان ارائه دادیم که مورد استقبال قرار گرفت.

کارمندان

طاهره طاهریان افزود: قرار است این طرح پس از طی مراحلی در معاونت امور زنان برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود تا تمام بانوان کشور بتوانند از آن استفاده نمایند .

وی در ادامه با اشاره به اصلاحیه دستورالعمل ورزش کارکنان دولت اظهار کرد: دولت به علت بار مالی این دستورالعمل برای دستگاه‌ها آن را به معاونت امور زنان و خانواده برگشت داد و ما آن را دوباره اصلاح کردیم و حدود سه هفته قبل شهیندخت مولاوردی  معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دوباره آن را به دولت ارائه کرد.

خانم طاهریان مشاور معاون رییس جمهور در امور ورزش دختران و زنان با بیان اینکه در حال حاضر ورزش کارکنان دولت بار مالی برای دستگاه‌ها ندارد، افزود: تلاش کرده‌ایم به گونه‌ای این طرح اصلاح شود که در صورت تصویب در دولت، دستگاه ها آن را اجرا کنند و نیازمند اضافه کردن ساختار و تشکیلات نباشند چون در غیر اینصورت دستگاه‌ها  با اجرای آن موافقت نمی‌کنند؛ البته اگر دستگاه‌ها تمایل به تیم داری داشته باشند و کارکنان مسابقه دهند، این کار برای دستگاه‌ها هزینه‌هایی دارد.

طاهریان در پایان گفت: تلاش کرده‌ایم به گونه‌ای این طرح را اصلاح کنیم که کارکنان دولت اعم از بانوان و مردان بدون بروز مشکلی بتوانند در ساعات اداری ورزش کنند و دستگاه‌ها نیز این موضوع را بپذیرند.