بسیاری از زنان در سراسر جهان با خطهای ناشی از زایمان طبیعی یا کشیدگی پوست به علت چاقی و یا رشد ناگهانی عضلات، مخصوصا بر دور کمر و شکم و رانهایشان، مشکل دارند و برای خلاص شدن از این لکه ها حاضرند به هرکاری دست بزنند.
در این مطلب ، به شما یک کرم ضد ترک پوست خانگی و دست ساز معرفی می‌کنیم که برای از بین بردن آسیب‌های پوستی بسیار مفید است.
نکته جالب اینجاست که  این است که این کرم دست ساز بسیار موثرتر از هر محصول دیگری در بازار است که خیلی ها شیمیایی و دارای عوارض جانبی هستند.
گفته می‌شود با استفاده از این کرم نتایج را فقط پس از گذشت هفت روز مشاهده خواهید کرد.
همچنین این کرم علاوه بر از بین بردن خطوط و آثار کشیدگی و لکه ها تا حدودی به چربی‌سوزی نیز کمک می‌کند.
%da%a9%d8%b1%d9%85

مواد تشکیل دهنده کرم ضد ترک پوست دست‌ ساز

۱٫ صد و پنجاه میلی لیتر روغن بچه
۲٫ ۵ تا ۶ عدد کپسول موم (موم عسل که از خاصیت چسبندگی آن در صنایع غذایی و دارویی استفاده می‌شود)
۳٫ بیست قطره عصاره پرتقال یا لیمو
۴٫سه الی پنج قطره روغن دارچین
این کرم دست‌ساز حاوی مواد افزودنی مضر نیست و شامل بهترین ترکیب برای چربی و رطوبت‌رسانی به پوست است.
عصاره مرکبات بخش ضروری و بسیار مهم و مفید علیه لکه ها و خطوط پوست هستند و شما می توانید انتخاب کنید که از کدام عصاره می‌خواهید بهره ببرید؛ پرتقال، لیموشیرین یا لیمو ترش. عصاره مرکبات با مواد مفید خود، پوست را سفت وتغذیه می‌کند.
از طرفی استفاده از روغن دارچین هم عطر دلپذیری به کرم می‌بخشد و هم در ترکیب با پوست مرکبات باعث شادابی و جوانی پوستتان می‌شود.
روش آماده سازی کرم
۱۵۰ میلی لیتر روغن بچه را در یک شیشه ریخته و سپس  ۵-۶ عدد کپسول موم به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید.
سپس ۲۰ قطره از اسانس پرتقال و پنج قطره از روغن دارچین را اضافه کنید. همه مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده و درب شیشه را بگذارید و به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت، صبر کنید. پس از آن، یک بار دیگر مخلوط را هم بزنید.
اکنون محلول دست ساز شما آماده است. فراموش نکنید که بعد از هر بار استفاده، درب شیشه را ببندید. برای دستیابی به بهترین نتایج، کرم را هر روز در نقاط مورد نظر بدن با حرکات قوی ماساژ دهید.
انتظار می رود پس از گذشت هفت روز نتیجه استفاده از این کرم ضد ترک پوست را ببینید. عمر مفید این کرم ها ۳ هفته است. هنگامی که کرم را روی پوستتان ماساژ دادید، صبر کنید تا پوست، کرم را به خوبی جذب کند سپس می‌توانید لباستان را بپوشید.
در صورت مشاهده لکه های تیره رنگ روی بدنتان جای هیچ نگرانی نیست چرا که آنها نتیجه استفاده از کپسول موم بوده و می توان آنها را به راحتی شست.