دوندگان تیم پارس مهر شیراز در مرحله دوم لیگ باشگاه های بانوان کشور رکورد ماده ۴ در ۴۰۰ متر را شکستند.

این مسابقات به میزبانی تهران برگزار شد .

دوندگان

تیم پارس مهر شیراز در ماده ۴ در ۴۰۰ متر با زمان ۳:۵۶:۸۳ دقیقه و با ترکیب زهرا اسدزاده، سمیرا آسمانی، زهرا بهمنی و حکیمه مقیمی رکورد باشگاهی این رشته را که با زمان ۳:۵۸:۲۴ دقیقه دراختیار بانوان فارس بود، شکستند.
درماده ۱۰۰ متر با مانع، سارا ندافی مقام سوم را کسب کرد و سلوا صفاییان هم پنجم شد و در ۴۰۰ متر زهرا بهمنی نشان نقره گرفت، حکیمه مقیمی در ۸۰۰ متر سوم شد و زهرا ملکی هم در این ماده در رتبه چهارم قرار گرفت .
در ماده ۴۰۰ متر با مانع، سمیرا آسمانی بر سکوی قهرمانی ایستاد و زهرا اسد زاده هم به عنوان چهارمی بسنده کرد، در پرتاب نیزه افسانه امیدواری عنوان سوم را به خود اختصاص داد، در ۳ هزار متر با مانع، ساناز پرهیزی ششم شد و در پنج هزار متر زینب منصوری مقام دوم را کسب کرد و هاجر رضا زاده به مقام چهارمی رسید.
در پرش ارتفاع، مهسا کارگر مقام نخست را آن خود کرد و نگین بیگمی هم چهارم شد، در پرش طول کیمیا خلخالی و مارال عطاردی به ترتیب چهارم و هفتم شدند، در پرش ۳ گام هانیه خوبرو و فاطمه احمدی عنوان چهارم و پنجم را به دست آوردند، در پرتاب دیسک مریم نوروزی نشان نقره گرفت و ویدا بابا پور هم به نشان برنز رسید و در پرتاب چکش فاطمه یوسفی رتبه چهارم را به دست آورد.
در مرحله دوم رقابت های دو و میدانی بانوان باشگاه های کشور، تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با کسب ۲۰۸ امتیاز قهرمان شد، تیم مقاومت تهران با کسب ۱۴۰ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم پارس مهر شیراز با کسب ۱۳۰ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.
رقابت های دو و میدانی بانوان کشور در سه مرحله برگزار می شود .