ایرانیان زیادی دیشب تا پاسی از شب بیدار ماندند تا بازی والیبال ایران و ایتالیا را از مرحله یک چهارم نهایی المپیک ریو تماشا کنند . دیداری که بسیا حساس بود و میتوانست والیبال ایران را جاودانه کند .

جدای از نتیجه چیزی که باعث به هم ریختن اعصاب میلیون ها بیننده این بازی شد سانسورهای بیش از حد و بیش از عرف در این بازی بود . درست است که بینندگان ایرانی عادت به سانسور تمام رویدادهای ورزشی دارند ولی معمولا وقتی دوربین تلوزیونی به سمت تماشاگران می روند این سانسورها اتفاق می افتد ولی در بازی دیروز خود پخش بازی هم تحت تاثیر سانسور قرار گرفته بود و لحظات حساس و خود بازی هم به کرات قطع می شد ولحظات آهسته قبلی پخش می شد .

دلیل این مورد پارچه نوشته ای بود که خانمی ایرانی به نام دریا صفایی با خود به ورزشگاه محل برگزاری دیدار والیبال آورده بود و روی آن نوشته شده بود زنان ایرانی را به ورزشگاه ها راه بدهید .

از قضا خانم دریا صفایی درست در روبروی دوربین های تلوزیونی نشسته بود و همین امر باعث ایجاد اختلالهای زیادی در پخش این بازی والیبال شد و سانسورچی عزیز روز پر مشغله و سختی را تجربه کرد و البته احتمالا ناسزاهای زیادی که ایرانیان به سانسورچی حواله کردند .

زنان-در-ورزشگاه