یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که همواره در شهرهای بزرگ مردم را آزار می‌دهد ترافیک است و بسیاری راه حل این مشکل را کاهش ماشین‌های در حال تردد می‌دانند لذا پیشنهاد می‌شود برای کاهش مصرف سوخت و ترافیک از وسیله نقلیه شخصی خود برای یک نفر در سفرهای درون شهری استفاده نکنید.از این رو اگر بخواهید به تذکرات بزرگان توجه کنید بهترین انتخاب برای سفرهای درون شهری‌تان تاکسی‌های اینترنتی هستند. اگر مایل باشید با این شرکت‌ها بیشتر آشنا شوید می توانید در ادامه توضیحاتی در موردشان بخوانید.

اسنپ

با دانلود اسنپ شما هم به جمع کاربران میلیونی این نرم افزار می‌پیوندید و با رانندگان مجرب اش سفر می‌کنید. البته به یاد داشته باشید نخستین سفر در این نرم افزار رایگان است تا با کیفیتش اش آشنا شیوید.

تپسی

تپسی کاربر کمتری نسبت به رقیب اش دارد ولی قیمت‌هایش پایین‌تر است از این رو اگر می‌خواهید سفرتان اقتصادی‌تر باشد این نرم افزار را انتخاب کنید.

دانلود تپسی

ماکسیم

ماکسیم حدود ۲۰۰ هزار کاربر و ۵ هزار راننده و در شهرهای محدودی فعال است از این رو قبل از سفارش دقت کنید در شهر شما فعال باشد.

دانلود ماکسیم

تاچ سی

تاچ امکانات متعددی برای مسافر در نظر گرفته است مثل راننده به اختیار،امکان حمل حیوان خانگی و انواع ماشین‌های برای جمعیت‌ها کم یا زیاد اما با این وجود به دلیل تعداد کم رانندگان ممکن است معطلتان کنند.

دانلود تاچ سی

گام به گام زبان انگلیسی دوازدهم