تیم ملى والیبال بانوان ایران، پس از آنکه با نام بانک سرمایه در مسابقات قهرمانى باشگاه‌هاى آسیا حضور پیدا کردند و به مقام پنجم این رقابت ها دست یافتند ، صبح امروز به منظور شرکت در رقابت‌هاى AVC کاپ راهى ویتنام شدند.

شاگردان مایدا چیچیچ صبح امروز(دوشنبه) مانیل را به مقصد کشور ویتنام ترک کردند و به محل برگزارى مسابقات قهرمانى کنفدراسیون والیبال آسیا رسیدند.

تیم ملى والیبال بانوان ایران با ترکیب شبنم علیخانى، نگین شیرترى، شکوفه صفرى، مهسا صابرى، مهسا کدخدا، فرزانه زارعى، فرنوش شیخى، مائده برهانى، ندا چملانیان، زینب گیوه، سودابه باقرپور و نگار کیانى و با هدایت مایدا چیچیچ در این دوره از مسابقات حاضر خواهند شد.

دختران والیبال ایران در مرحله نخست این مسابقات که از ٢۴ تا ٣٠ شهریور برگزار مى شود، با تیم هاى ویتنام، چین تایپه و تایلند هم گروه هستند .

%d9%85%d8%a7%d8%a6%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c

مائده برهانی ملی پوش والیبال ایران درباره بازی ایران در مسابقات کاپ آسیا، عنوان کرد: هدف ما این است که بازهم جزو ۵ تیم قرار بگیریم، اما واقعیت این است در این بازی‌ها کار سختی پیش رو داریم، اما انگیزه ما هم فرق کرده و به خودباوری رسیده‌ایم. نکته‌ای که باید اشاره کنم اینکه ۹ سال است که تلاش می‌کنیم و همه برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند. کادرهای مختلفی آمدند و رفتند، اما موضوعی که به ما کمک کرد اردوی اسلوونی بود که تجربه تیم را بالا برد و نتیجه آن را در جام باشگاه‌های آسیا دیدیم.