فیلمبرداری فیلم سینمایی ماجان در لوکیشن اصلی در حوالی احمدآباد مستوفی در تهران ادامه دارد و اعضای این گروه به زودی برای فیلمبرداری سکانس های پایانی « ماجان » به شهرستان سفر خواهند کرد تا خش های پایانی این فیلم نیز فیلم برداری شود .
%d9%85%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d9%86

به تازگی بهنوش بختیاری هم به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. همچنین تدوین هم توسط نازنین مفخم ادامه دارد تا این فیلم برای حضور در جشنواره فجر آماده نمایش شود. البته تهیه کننده فیلم فرم حضور در جشنواره سینمایی فجر را پر کرده است و تدارکات لازم برای حضور در این جشنواره آماده شده است .

بازیگران فیلم سینمایی ماجان

در فیلم سینمایی «ماجان» مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بابک انصاری، بازیگر نوجوان: محمد مهدی احدی، بازیگران خردسال: عرفان برزین و سارا میرایی به ایفای نقش می پردازند.

این فیلمسینمایی بازگو کننده قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبرو هستند.

عوامل تولید این فیلم سینمایی عبارتند از:

نویسنده: لیلا لاریجانی، کارگردان: رحمان سیفی آزاد، مشاور کارگردان:همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:محمد آلادپوش، مدیر صدابرداری:سعید بجنوردی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:جهانگیرمیرزاجانی، مدیر تولید:مجید کریمی، دستیار یک و برنامه ریز:سعید نقدزاده، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی و تهیه کننده این فیلم نیز محمد مهدی عسگرپور می باشد .