هواداران-خانم

دیروز تمرینات استقلال تهران برای آمادگی فصل جدید آغاز شد و علیرضا منصوریان رسما کار خود را با این تیم آغاز کرد . تماشاگران پر تعدادی در این تمرین حضور داشتند و چیزی حدود ۳ هزار نفر از نزدیک این تمرین را تماشا کردند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند . اما نکته جالب تمرین دیروز استقلال حضور زنان و بانوان هوادار استقلال در بین تماشاگران بود .

بانوان استقلالی دیروز هم صدا و در کنار مردان نشستند و تیم و بازیکنان مورد علاقه خود را تشویق کردند . در این تمرین اتفاقی هم نیافتاد و نه کسی اذیت شد و نه کسی حرف زشتی شنید . حتی در تمرین دیروز نیروی امیتی خاصی هم حضور نداشت و بانوان استقلالی از دیدن تمرین تیم مورد علاقه خود لذت بردند .

زنان و بانوان ما همان زنانی هستند که در تظاهرات همراه و همگام و همصدا با مردان بر علیه رژیم شاهنشاهی بودند و در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش اساسی داشتند . زنان و بانوان ما همانهایی هستند که در راه پیمایی های مختلف در کنار مردانمان حضور دارند و یک صدا آرمانهای جمهوری اسلامی را زنده نگه میدارند.

زنان و بانوان ما همان زنانی هستند که در انتخابات هم ردیف با مردان شرکت میکنند و در یک صف به کاندیدای مورد علاقه خود رای می دهند . زنان ما همان زنانی هستند که در مجلس به عنوان نماینده ملت کنار مردان نماینده مینشینند و تصمیمات مهم مملکت را میگیرند .

زنان و دختران ما خیلی پاکتر و نجیب تر از آن زنان و دختران اروپایی هستند که دوش تا دوش مردان مسابقات مختلف ورزشی را میبینند و در سوی مقابل مردان ما خیلی پاکتر و ناموس شناستر از آن مردانی هستند که در کنار زنان و دختران فوتبال میبینند .

امیدواریم حداقل روزی در ورزشگاهی که به نام آزادی نام گذاری شده این آزادی برای زنان و دختران هم معنی پیدا کند و زنان و بانوان استقلالی و پرسپولیسی و سایر تیم ها در کنار مردان تیمهای مورد علاقه خود را تشویق کنند .