اگر به دنبال خرید وسیله ای برای پیدا کردن فرزندان و ماشین و اموال خود هستید بهترین وسیله ردیاب جی پی اس می باشد.

شرکت پیام جی پی اس با متخصصین کارآمد و مجرب نزدیک به ده سال می باشد که در این زمینه فعالیت می کند و بهترین نوع ردیاب خودرو و ردیاب شخصی را به شما مشتریان عزیز می دهد و علاوه بر این به صورت مداوم خدمات پس از فروش را به شما عرضه می نماید.

پس برای خرید دستگاه های ردیاب شخصی، ردیاب آهنربایی و ردیاب خودرو و موتور سیکلت با شماره ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ یا شماره ۰۹۲۱۱۴۳۹۰۵۳ تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان بهترین ردیاب را به شما معرفی کنند.

در اینجا چهار تا از محصولات شرکت را با ذکر امکانات آن برای شما شرح می دهیم. ردیاب چکشی برای ردیابی موتور و خودرو عالی می باشد زیرا اندازه کوچک است و به راحتی قابل نصب به صورت مخفیانه می باشد این دستگاه دارای سیم کارت داخلی و امکان ردیابی آنلاین می باشد و قیمت آن ۲۵۰ هزار تومان است.

 

 

ردیاب دیگر ما QBIT است که دارای یک سیم کارت داخلی و باتری می باشد که مدت شارژ نگهدارنده آن ۲۴ ساعت و علاوه بر آن دارای یک دکمه sos برای زمانی که کودکان یا افرادی که از آن استفاده می کنند به هنگام درخواست کمک موقعیت مکانی خود را برای افراد پیامک یا ایمیل کنند. این دستگاه ۲۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

ردیاب های آهنربایی که شرکت ما دارد با دارا بودن قدرت آهنربایی بالا و ضد ضربه بودن و همچنین مدت شارژ نگهدارنده بالا مشتریان زیادی دارد که یکی از آنها ردیاب آهنربایی یک هفته شارژ با قیمت ۴۵۰ هزار تومان و دیگر ردیاب آهنربایی یک ماه شارژ با قیمت ۶۵۰ هزار تومان است.

 

هم می توانید به راحتی آنرا در هر جایی از ماشین بچسبانید و هم به راحتی خودرو خود را ردیابی کنید و علاوه بر آن امکان شنود را نیز دارد.

با تشکر / پیام جی پی اس