با انواع قاب گوشی با کاربری های متفاوت آشنا شوید

بدون شک می‌توان قاب گوشی را جزو صنعتی جداگانه از دنیای تکنولوژی حساب کرد. این نوع لوازم جانبی موبایل معمولا در اندازه و رنگ‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند و هر کدام از آن‌ها وظیفه‌ی خاصی را برعهده دارند. معمولا وقتی شرکت‌های مطرح نظیر اپل، سامسونگ یا نوکیا گوشی‌هوشمند جدید خود را معرفی می‌کنند، اندازه‌ی گوشی را همانند عملکرد و قطعات سخت‌افزاری به بهترین شکل ممکن بهبود می‌بخشند. هر روز گوشی‌های‌ هوشمند در حال باریک‌تر شدن هستند؛ این در حالی است که هر روز به قدرت این نوع گوشی‌ها نیز افزوده می‌شود. پس هدف این که چنین گوشی بسیار نازکی را خریداری می‌کنیم و سپس بر روی آن قاب قرار می‌دهیم چیست؟ در این مقاله نگاهی به هدف اصلی قرار دادن قاب می‌اندازیم و انواع قاب گوشی و کاور موبایل را به شما معرفی می‌کنیم.

 

هدف اصلی قاب گوشی محافظت است؛ به همین سادگی

تنها کافی است یک بار گوشی خود را بر روی زمین انداخته، صفحه نمایش آن را شکسته یا بدنه‌ی گوشی را دچار آسیب کرده تا متوجه اهمیت قاب گوشی بشوید. طبیعتا در چنین شرایطی از ارزش گوشی به شدت کاهش می‌یابد. پس داشتن یک قاب مناسب می‌تواند از خسارات بسیار سنگین جلوگیری کند. اما مشکل اکثر کاربران این است که قاب ‌های گوشی، ظرافت و نازکی گوشی را از بین می‌برند و علامت سوال بزرگی بر روی خوش دست بودن گوشی قرار می‌دهند. به همین علت، قاب ‌های بسیار نازکی نیز تولید شده که علاوه بر خوش دست بودن،‌ می‌تواند محافظت خوبی را نیز از گوشی به ارمغان بیاورد. با انواع قاب گوشی آشنا شوید:

خرید قاب گوشی؛ ضخامت یا زیبایی؟

اگر شما به ظاهر و نازکی گوشی خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید گوشی شما برای همیشه خوش دست باقی بماند، قاب گوشی نازک که از سیلیکون ساخته شده را پیشنهاد می‌کنیم. این نوع قاب ‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و بسیار انعطاف پذیر و نازک هستند. علاوه بر این، محافظت قابل قبولی را نیز از گوشی به عمل می‌آورند. توجه داشته باشید که این نوع قاب ‌ها نمی‌توانند از صفحه نمایش گوشی محافظت کنند پس در نتیجه، خرید گلس گوشی را نیز با خرید این قاب در دستور کار خود قرار دهید. نوعی دیگر از قاب ‌ها نیز وجود دارند که در مقابل خط و خش بسیار مقاوم هستند اما نمی‌توانند محافظت خوبی را از گوشی به کاربر هدیه دهند که ما این نوع قاب ‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم.

برای خرید قاب گوشی سامسونگ میتوانید فروشگاه اینترنتی نشت آپ را در گوگل جستجو کنید.

قاب‌ گوشی کیفی؛ حمل پول به همراه حمل گوشی!

اگر از جمله کاربرانی هستید که نمی‌خواهید هم گوشی و هم کیف پول را با خود حمل کنید، قاب گوشی کیفی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. قاب ‌های کیفی در انواع مختلفی عرضه شده‌اند و شما می‌توانید در این نوع قاب ‌ها، پول و کارت شناسایی را درون آن قرار دهید و ارزش گوشی خود را بیش از پیش کنید! این نوع قاب‌ ها نیز محافظت خوبی را از گوشی به عمل می‌آورند و علاوه بر آن، زیبایی خاصی را نیز دارند. نوع چرم این نوع قاب ‌ها نیز بسیار زیبا هستند و با خرید آن‌ها اصلا پشیمان نخواهید شد.

قاب ‌های گوشی سفت و سخت برای حواس‌پرت‌ها

اگر جزو کسانی هستید که دائما گوشی خود را بر روی زمین می‌اندازید قاب ‌های سفت و سخت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نوع قاب موبال معمولا از سخت‌ترین فشارهای وارد شده نیز جان سالم به در می‌برند. مشکل اصلی این نوع قاب گوشی، ضخامت آن‌ها است. با خرید آن‌ها احتمالا باید وزن بیشتری را بر روی دست خود تحمل کنید. بهتر است این نوع کاور موبایل را در محیط خارج از خانه بر روی گوشی خود بیندازید و سعی کنید برای داخل خانه، از قاب‌ های نازک‌تر استفاده کنید.

 

در ضمن در این مقاله میتوانید راهکارهای خلاقانه ای برای جلوگیری از لیز خوردن موبایل خود بیابید

ورزشکاران قاب گوشی اسپورت را خریداری کنند

قاب گوشی اسپورت نیز می‌تواند برای کسانی که به پیاده‌روی یا دویدن علاقه دارند مناسب باشد. اگر هم جزو کسانی هستید که هر جمعه صبح به کوه می‌روید، این نوع قاب ‌ها را امتحان کنید. به راحتی می‌توانید قاب گوشی اسپورت را بر روی مچ خود ببندید و گوشی را در مکان‌های مختلف ورزشی با خود حمل کنید. حتی بارندگی نیز نمی‌تواند شما را از استفاده از گوشی منع کند.

 

پاوربانک و قاب گوشی همه در یک قاب

در صورتی که شارژ گوشی خود را زود به زود به اتمام می‌رسانید و وقت زیادی نیز در خانه ندارید، نوع دیگری از قاب گوشی می‌تواند اسمارت‌فون شما را نیز شارژ کند. کافی است آن را بر روی گوشی قرار دهید تا اسمارت‌فون شما شروع به شارژ شدن کند. در واقع با خرید این نوع قاب ‌ها، هم پاوربانک خریداری کرده‌اید و هم از گوشی خود به خوبی محافظت می‌کنید.

 

تنوع رنگی قاب‌ گوشی

در نهایت اگر به دنبال تغییر ظاهر در گوشی خود هستید، به شما قاب گوشی فانتزی و رنگارنگ را پیشنهاد می‌کنیم. این نوع قاب ‌ها می‌توانند تنوع خوبی را بر روی گوشی ایجاد کند. قاب گوشی فانتزی معمولا در هر فروشگاهی پیدا می‌شود ولی بیشترین تنوع آن را با قیمت مناسب میتوانید در فروشگاه اینترنتی نشت آپ که به صورت تخصصی روی قاب موبایل و لوازم جانبی کار میکنند، پیدا کنید.