اگر از فرم بینی و بزرگی آن ناراحت هستید شما میتوانید برای کوچک کردن بینی در منزل نیز اقداماتی انجام دهید و با تهیه یک محلول ساده چربی های اطراف آن را از بین ببرید

این محلول می تواند می توانند ظاهر دماغ شما را تغییر دهند و باعث خوش فرم شدن آن شوند در ادامه روش تهیه این محلول را به شما آموزش خواهیم داد.

لازم به ذکر است ، با استفاده از یک محلول خانگی می توان به راحتی چربی های اضافی روی بینی را از بین برد و به ظاهری زیبا و  قلمی به آن بدهد .

%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c

مواد تشکیل دهندهاین محلول :

خمیردندان

زنجبیل

سرکه

طرز تهیه :
برای درست کردن محلول به یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب نیاز دارید.
تمام مواد را با هم مخلوط مخلوط کرده و سپس به مدت ۳۰ دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید، قبل از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید.
پس از نیم ساعت ترکیب را توسط آب گرم از روی دماغ خود پاک کنید و نیز می توانید از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست خود استفاده کنید.
چند نکته :
در صورت استفاده روزانه از این محلول می توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری دماغ خود احساس کنید، اگر در حین استفاده از آن  احساس سوزش یا قرمزی در بینی خود کردید، در دفعات بعدی میزان زنجبیل را در ترکیب کاهش دهید.
افرادی که از این ترکیب استفاده کرده اند در یک بازه زمانی کوتاه  دارای یک دماغ خوش فرم و کشیده شده اند بدون اینکه متحمل درد و هزینه بالای جراحی زیبایی بینی شوند.