نفیسه روشن بازگر کشورمان دیشب میهمان برنامه دور همی مهران مدیری بود .

 

نفیسه-روشن

مهران مدیری از نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون برای حضور در صحنه «دورهمی» دعوت کرد.

نفیسه روشن درباره دلایل کم‌کاری این روزهایش گفت: هر آدمی برای اینکه دیده شود، تلاش می کند و توانایی های خودش را نشان می دهد. پرکاری و همه جا بودن من تا دوسال پیش به این دلیل بود. حالا با توجه به نقدهایی که در این باره به من ‌شد، دو سال است که جلوی دوربین نرفته‌ام. البته مهران مدیری این کم کاری را با مصادف شدن ازدواج نفیسه روشن مرتبط دانست و به او میگفت کم کاری شما دقیقا همزمان بوده با ازدواجتان .

وی درباره رفتار و بازخورد عصبانیت عنوان کرد: در حرفه ما عصبی شدن و بودن امری طبیعی است. من همیشه تلاش کردم، وقتی عصبی می‌شوم و یا از کسی دلخورم، آن را به خانه نیاورم.

بازیگر سریال «مثل هیچکس» بیان کرد: من آدم مغروری نیستم اما تنها جایی که غرور دارم، موقع رانندگی است که با غرور و اعتماد به نفس پشت فرمان ماشین می نشینم چون از خیلی وقت رانندگی میکنم حتی قبل تر از اینکه گواهی نامه بگیرم و در رانندگی غرور دارم .

نفیسه روشن درباره لباس عجیب او در جشن حافظ که سر و صدای زیادی هم به راه انداخته بود گفت : این لباس نمادی از برج ازادی بود و من میخواهم مکان های دیدنی کشورمان را به خارجی ها بشناسانیم و آنها وقتی به ایران می آیند به این مکان ها بروند .

نفیسه  با اشاره به اینکه اولین دستمزد کاری‌ام را به مادرم دادم، خاطر نشان کرد: مادرم برایم خیلی مقدس است. او برای دنبال کردن این حرفه، مرا بسیار یاری کرد. هنوز هم اگر دستمزد و مبلغی را بگیرم، از آن پول برای مادرم هدیه می‌خرم.

روشن در پایان سرویس گردنبند و دستبندی خود را که هدیه‌ای از سفر مکه بود، به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

این بازیگر درباره احساس خوشبختی خود اظهار داشت: تا وقتی خانواده خوبم و مردم مهمان نوازی مثل شما دارم، خدا را شاکرم و احساس خوشبختی می کنم.