فال امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

تعطیلات شما به نظر می‌رسد تا فردا به پایان نرسد،‌ و ممکن است بخواهید هر لحظه آن را در ذهن خود ثبت کنید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید؛ حتی اگر بدانید که باید خود را برای یک هفته کار مداوم آماده کنید. درباره اینکه تفریح کمتری انتظار شما را می‌کشد نگران نباشید،‌ بلکه به این فکر کنید که شما می‌توانید با در راه و مسیری نو قرار گرفته و روی دیگران تاثیر مثبتی داشته باشید. شما می‌توانید این رفتار و افکار خود را به دیگران نیز تعمیم دهید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز آماده هستید که تاکتیک جدیدی را در مسائل مالی خود استفاده کنید. شاید روش‌های قدیمی پول خرج کردن آنطوری که قبلا جواب می‌داد نباشد و شاید هم شما دیدگاه جدیدی برای پس انداز کردن پول‌هایتان داشته باشید. خوشبختانه امروز افکار شما کاملاً واقع بینانه است، پس می‌توانید برای هر یک از مشکلات خود راه حلی در ذهن تصور کنید و بعد براساس آن عمل کنید.

فال متولدین خرداد:

امروز بخش بزرگی از ناراحتی‌های شما واضح و روشن نیستند، اما به معنی این نیست که اصلاً وجود ندارند. ممکن است شما احساس کنید که به سمت ناشناخته‌ها هدایت می‌شوید زیرا شما دقیقاً نمی‌دانید که دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر که بیشتر سعی می‌کنید قطعه گمشده این پازل را پیدا کنید آشفته‌تر می‌شوید. چند نفس عمیق بکشید اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشکلات را یک روزه حل کند.

فال متولدین تیر:

شما امروز به خصوص اگر همکارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر کار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند. تعادل ایجاد کردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی که به نظر می‌رسد راحت تر است. بدون اینکه بیشتر درگیر یکی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه کافی داشته باشید.

فال متولدین مرداد:

امکان دارد امروز اطرافیانتان خیلی پرحرفی کنند، اما شما واقعاً نمی‌توانید به طور کامل بفهمید که آنها چه می‌گویند. هر چقدر که شما بیشتر تلاش می‌کنید مفهوم این سخنان را بفهمید، بیشتر با ابهام مواجه می‌شوید. به جای اینکه دیگران را مجبور به صریح بودن بکنید، فقط تظاهر کنید که در حال گوش دادن به موسیقی هستید و روی آن تمرکز کنید تا ببینید که چه احساسی بهتان دست می‌دهد. پرداختن به جزئیات را برای روز دیگری بگذارید.

فال متولدین شهریور:

اگر چه ماه رمانتیک شما بهتان یادآوری می‌کند که چقدر از احساستتان تحت کنترل هستند و چه کار باید بکنید،اما ممکن است شما توانایی تغییر اوضاع کنونی را نداشته باشید. شما باید سعی کنید که در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید، اما این را هم در نظر داشته باشید که باید در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید. اما در برابر احساسات‌تان تسلیم نشوید. به ندای درونتان گوش کنید، اما از این مطمئن شوید که نقشه شما نتیجه منطقی و درستی دارد.‌

فال متولدین مهر:

شما امروز گزینه های زیادی برای انتخاب کردن ندارید، برای اینکه دیگران به شما تکیه کرده اند و شما باید تعهداتی که به دیگران داده اید را عملی کنید. با وجود اینکه شما از تحت فشار قرار گرفتن ناراحت می شوید، همه چیز طبق انتظار شما پیش نمی رود. در حالی که خودتان را برای تغییرهای بزرگ آماده می کنید، فکر نکنید که در آینده همه چیز عالی خواهد شد.

فال متولدین آبان:

 

امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، برای اینکه زمان به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید همه کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه با نگران شدن به خاطر اتفاقاتی که شاید در آینده بیفتد تلاش‌هایتان را ضایع کنید، سریع به سراغ لیست خود بروید و از گزینه‌ای به سراغ گزینه بعدی بروید. شما باید هفته آینده وقت بگذارید و برنامه‌های تفریحی خود را از نو سازماندهی کرده و آنها را جدی‌تر بگیرید.

 

فال متولدین آذر:

امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

فال متولدین دی:

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می‌شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

فال متولدین بهمن:

امروز برایتان سخت است که دیگران را در احساسات خود سهیم کنید؛ چرا که شما نمی‌دانید چگونه بدون اینکه به کسانی که دوستشان دارید لطمه‌ای بزنید حقیقت را عنوان کنید. سخنان شما بر موضوعات حساسی اشاره می‌کنند و بنابراین اهمیت خیلی زایدی دارند. و بالاخره شما قصد و نیت خوبی دارید، اما شاید نتوانید آن را به خوبی اعمال کنید. پس بهترین راه این است که قبل از اینکه به طور بی اختیار و یکدفعه همه چیز را فاش کنید، آرام آرام صحبت‌های خود را شروع کنید تا بینید دیگران نسبت به حرف‌هایتان چه واکنشی نشان می‌دهند.

فال متولدین اسفند:

شما امروز خودتان را در بهترین لحظه متولدین برج میزان خواهید دید و به تعادل و توازن دست پیدا می‌کنید. اکنون شما قادر نیستید برای اهداف بلند مدت فکرتان را سازمان دهی کنید. پس چه کار باید بکنید؟! آیا باید در مورد موضوع جدیدی مطالعه کرده و یا به سفر کوتاهی بروید؟ شاید انتخاب شما نسبت به کارهای مهمی که می‌توانید انجام دهید خیلی کم اهمیت و پیش پاافتاده باشد. اگر چه باید به محدودیتهای جدید خود اعتراف کنید، اما باید بدانید که زندگی‌تان انگار روی باند پرواز قرار گرفته و آماده اوج گرفتن است.