فال امروز چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است فردا شما نیاز پیدا کنید روز جدیدی را آغاز کنید و در مورد احساستان با یک نفر صحبت کنید. اما امروز شما باید توانایی این را داشته باشید که احساسات خود را مخفی نگه دارید. تا جایی که می توانید در خلوت خود به سر ببرید و از رویا پردازی های خود لذت ببرید؛ یا اینکه فیلم ببینید و یا یک کتاب بخوانید تا اینکه از فکر و خیال کردن زیاد از حد دوری کنید. اما به یاد داشته باشید که شما نمی توانید برای مدت زمان طولانی رازهایتان را پیش خود نگه دارید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است امروز در “سرزمین آرزوهایتان” بدرخشید . بدانید هر کاری که در عالم واقعیت انجام می دهید از دنیای ذهنی شما سرچشمه می گیرد. اجازه ندهید افکارتان سرگردان شوند. و دیگر اینکه از این حیرت زده نشوید که ایده هایتان شما را به کجا می برند. موثر و مبتکر باشید و رویاهایتان را در جهتی هدایت کنید که می خواهید بروید. تصویری برای خود بسازید که شما را خوشحال می کند  و بعد ببینید چگونه باید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

 

فال متولدین خرداد:

خواسته های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می توانسته اید انجام داده اید.

فال متولدین تیر:

تعهدات کاری که دارید ممکن است خیال استفاده از تعطیلات شما را به خیالی موهوم تبدیل کند. این فقط درباره این نیست که باید برای سروکله زدن با کارهای دشوارتان به محل کارتان برگردید یا اینکه درباره زمان دشواری که در پیش رو دارید نگران باشید؛ شما نمی خواهید امور به روال گذشته پیش بروند. بلکه می خواهید حتی اگر کمی هم که شده در راه ترقی و پیشرفت گام بردارید. فقط به این منظور که تغییر کنند. اما سعی نکنید که کارها را به زور و با عجله انجام دهید. زمان زیادی برای تان وجود خواهند داشت و می توانید در طی آن کارهایتان را با صبر و حوصله و بهتر از الان انجام دهید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز اگر کسی بتواند شخص دیگری را خراب کرده و به منجلاب بکشاند، آن شخص شما خواهید بود!! اما شما از کسی پول قرض نگیرید، چرا که برای چیزهایی که تا بحال دریافت کرده اید باید سخت تلاش کنید. در برابر گرفتن هر نوع کمک و حمایت مالی مقاومت کنید. با پول قرض کردن حتی اگر الان کارتان راراحت کنید، ولی بعدها باید بسیار تلاش کنید تا اوضاع به حالت اول برگردد.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز احساس شلوغی و همهمه می کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می گذرد اطمینان تان به خودتان کمتر می شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفع تان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.

 

فال متولدین مهر:

پاک سازی ذهن یک امر بسیار پسندیده است، اما لازم نیست که حقیقت را زیباتر جلوه دهید یا قضاوتهای اشتباه قبلیتان را به صورت یک فاجعه نشان بدهید. فقط با آرامش و فروتنی کارهایتان را انجام دهید و نقش خود را خوب اجرا کنید، به این روش می توانید توانایی خود را نشان دهید.

 

فال متولدین آبان:

امروز شما وقتی به خاطرات روزهای قبل فکر می کنید، در حالیکه یادتان می آید که چیزی را در خانه گم کرده اید، حسرت گذشته را می خورید. اما زندگی واقعی این است که به جای سیر کردن در گذشته، به چیزهایی که در حال حاضر دارید و به پروژه هایی که قبول کرده اید فکر کنید. اگر از نظر احساسی نیاز به حمایت دارید می توانید روی دوستان قابل اعتماد خود حساب کنید.

 

فال متولدین آذر:

هم اکنون شما درگیر این فکر شده اید که افراد دیگر نمی توانند به راحتی در مورد هر موضوعی با شما صحبت کنند. خوشبختانه افکار شما بالاخره شما را به مسیر درستی می رساند ولی دقیقا بهتان نمی گوید برنامه ریزی تان خوب بوده یا بد. ولی بهتان امکانات و اختیارات بیشتری می دهد تا چیزهای جدیدتری را وارد زندگی خود کنید. اگر کمی بیشتر به ایده های افراد دیگر هم توجه کنید اولین قدم را برداشته اید و امکان این را فراهم آورده اید که به دوستان و خانواده تان نزدیک تر شوید.

فال متولدین دی:

وقتی که دیگران نمی توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممکن است صدمه ببینند. و به این دلیل ممکن است احساس کنید که بهتر است به جای اینکه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی تواناییهای خاص خود را ثابت کنید. متأسفانه این کار باعث خواهد شد افرادی که در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید که هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می کند، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی که بهتان می شود را بدون قضاوت قبلی قبول کنید.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که می خواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آنها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید اینجا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی نرم تر بوده و به جای حرف زدن از عقل و منطق بیشتر حرف دلتان را بزنید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز احساس شلوغی و همهمه می کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می گذرد اطمینانتان به خودتان کمتر می شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفعتان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.