فال امروز پنجشنبه ۳۰ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

بال های پرواز را باز کنید. همانند پروانه در آسمان ارتباط های اجتماعی پرواز کنید. با انسان های جدید آشنا شوید. مدت ها است در پیله تنهایی خود حبس شده اید و امروز وقت پرواز است. انرژی های خوب دیگران روحیه تان را تغییر می دهد. علایق عاطفی شما نیز زیاد می شوند. اگر مجرد هستید، با فرد موردنظرتان قرار بگذارید. اگر هم در رابطه هستید، به حرف های عشقتان گوش کنید و رازهای دل خود را با او در میان بگذارید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

بالا و بالاتر بروید. امروز به شما فرصت داده شده تا در کار و زندگی شخصی پیشرفت کنید. می توانید در جایگاه های بالاتری قرار بگیرید. با ثبت نام در کلاس های آموزشی، دانش و مهارت خود را زیاد کنید و با اعتماد به نفس، در جمع ها اظهار نظر کنید. شما ذاتا هوشیار هستید و این کمک می کند تا پروسه پیشرفتتان سریع تر باشد. امروز می توانید یک رابطه عاشقانه تازه آغاز کنید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز ذهنتان عالی کار می کند. مملو از ایده های ناب است. بسیار سرزنده و فعال هستید. اگر کسب‌وکار مستقل دارید می توانید امروز آن را در جهتی مثبت قرار دهید و تغییرات مالی خوبی را برای خود رقم بزنید. کار و اشتیاقات خود را با هم یکی کنید تا از هر دو آنها لذت ببرید. از امروز تا پایان سال، بیشتر تلاش کنید تا با دستی پر وارد سال جدید بشوید. امروز می توانید زمان بگذارید و با عشقتان در مورد سفر سال نو برنامه ریزی کنید. مکان هایی را در نظر بگیرید که تاکنون نرفته اید تا در کنار هم تجربه جدیدی داشته باشید.

فال متولدین تیر:

سرمایه خود را مورد بررسی قرار دهید. درآمد و خرج هایتان را حساب و کتاب کنید و بدانید دقیقا در چه حوزه هایی بیشترین نقطه ضعف را دارید. امروز می توانید دوستان یا عزیزان خود را به شام دعوت کنید. هیجان و شادابی شما به گونه ای است که می خواهید همه را در شادی خود شریک کنید. این را بدانید که این انرژی را می توانید تا ۶ ماه آینده هم در خود حفظ کنید. همه چیز به خودتان بستگی دارد. با عشقتان در جمع دوستان باشید و انرژی های آنها را به خود بگیرید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز بسیار فعال و پرانرژی هستید و همکاری با دیگران در بهترین حالت خود خواهد بود. تا امروز زیاده از حد در خودتان و افکار خودتون غرق بوده اید. امروز از این فاز بیرون بیایید. با این همه انرژی در جمع ها حاضر شوید و دوباره اعتماد به نفس خود را به دست بیاورید. یافتن دوستان جدید این مزیت را دارد که وارد دنیای تازه ای می شوید. امروز احساسات عمیقی میان شما و عشقتان پیش خواهد آمد. بهترین فرصت برای شناخت همدیگر است. اگر مجرد هستید هم می توانید در دنیای مجازی یک دوست جدید پیدا کنید که مناسب احوالات شما است.

 

فال متولدین شهریور:

امروز را می توانید به برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز اختصاص دهید. تا امروز دایم در پیله تنهایی خود بوده اید و امروز باید از این فاز بیرون بیایید و خواسته های خود را کشف کنید و ببینید چه چیزی خوشحالتان می کند. سپس بر اساس آن برای آینده بهتر طرح بریزید. امروز روی سلامتی خود نیز تاکید و توجه داشته باشید. زیاد کار کردن می تواند به بیماری های جسمانی و روحی منجر شود. همه چیز را در تعادل نگه دارید. بین عشق و کار هم باید تعادل برقرار کنید. نه از این ور نه از آن ور دیوار بیفتید. طوری کار و زندگی کنید که هر دو را با هم داشته باشید.

 

فال متولدین مهر:

به خودتان نزدیک شوید. منظور این است که بیشتر خودتان را بشناسید. بیشتر با خودتان دوست باشید. بیشتر به خود بها دهید. تغذیه خود را درست کنید. امروز از سایه بیرون بیایید و در جمع باشید. دوستان تازه پیدا کنید. خلاقیت و انرژی کاری شما زیاد است. امروز از آن استفاده کنید و همین روند را ادامه دهید. از امروز تا آخر سال برای خود برنامه بگذارید تا علاوه بر انجام وظایف، ورزش هم بکنید و با عشقتان هم لحظه های شاد و متفاوتی را تجربه کنید. اگر عشق تازه ای را آغاز کرده اید، از هیجان و انرژی های مثبت آن لذت ببرید و احساسات خود را رها کنید.

 

فال متولدین آبان:

سختکوشی و کار زیاد را کنار بگذارید. تعادل، تعادل، تعادل! باید میان کار و زندگی تعادل داشته باشید. اولویت های زندگی خود را مشخص کنید. نمی توان دایم کار کرد و زیبایی های زندگی را نادیده گرفت. یافتن دوستان جدید، حضور در جمع های خانوادگی و تجربه هیجان زیاد با عشقتان مواردی هستند که امروز باید همه را استارت بزنید. اگر مدیریت زمان داشته باشید به خوبی از عهده آنها بر خواهید آمد. اگر حوصله بیرون ندارید، با عشقتان در خانه یک سرگرمی هیجان انگیز درست کنید و شاد باشید.

 

فال متولدین آذر:

از سایه بیرون بیایید. مدتی است خود را در پشت افکار منفی و غمگین مخفی کرده اید. زمان آن رسیده تا همچون آفتاب طلوع کنید و در جمع های تازه قرار بگیرید. افکار خوب و ارزشمندی در سر شما هستند که فقط در جمع و به صورت گروهی می توانید آنها را به انجام برسانید. تفریحات شاد و پرهیجان برای خود درست کنید و بیرون بروید. این را بدانید که کار همیشه هست و همیشه هم پیش می رود، پس خودتان را در دام تنهایی و سختکوشی گرفتار نکنید. رابطه عاشقانه خود را با کارهای کوچکی همچون یک نامه عاشقانه، یک شاخه گل یا یک تماس تلفنی شاداب تر کنید و از این فاز بیرون بیایید.

فال متولدین دی:

امروز بهتر است روی خواسته های قلبی خود تمرکز کنید. از اینکه دایم سرتان در کار باشد خودتان هم خسته شده اید، پس کمی تعادل به زندگی خود هدیه کنید. در کنار حساب و کتاب دخل و خرج ها، دوستان یا خانواده را به یک شام عالی دعوت کنید و در جمع آنها انرژی های خوب بدهید و شادی بگیرید. امروز زمان خوبی برای تغییر است. از آن بهره بگیرید. با عشقتان هم می توانی برای یک سفر هیجان انگیز مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرید.

 

فال متولدین بهمن:

تصویر خود را در ذهن دیگران بازسازی کنید. اگر تا امروز تکروی می کرده اید و ترجیح می دادید کسی به شما امر و نهی نکند و شما را به حال خود بگذارند، امروز باید تغییر کنید. خواسته های درونی خود را کشف کنید. بر اساس آنها برای سال آینده برنامه ریزی کنید. از امروز تا سال آینده، حدود دو ماه فرصت دارید تا یک برنامه عالی و کاملا متفاوت برای زندگی خود بسازید. انرژی های خوبی که امروز در هوا جاری است را بقاپید. این فرصت کم دست می دهد. با عشقتان هیجان متفاوتی را تجربه کنید.

 

فال متولدین اسفند:

اگر مدت زیادی است که در خود فرو رفته اید و نمی توانید از این فاز بیرون بیایید، از دوستان، خانواده یا حتی یک مشاور کمک بگیرید. به نظرات آنها گوش کنید. راهنمایی های دیگران شما را در وضعیت بهتری قرار می دهد. با این حال نباید  وارد سال جدید بشوید. در این فرصت دوماهه باقی مانده، روند و سیاست زندگی خود را تغییر دهید. با عشقتان مشورت کنید. شک نکنید او ایده های خوبی برای بهبود دارد و می توانید چشم انداز زیبایی برای زندگی ترسیم کنید.