فال امروز پنجشنبه ۲۵ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما جهش و تغیرات ناگهانی مثبتی داشته اید، اما هنوز هم لازم است که به خودتان اجازه بدهید تا چند روز وظایف منظم روزانه تان را کنار بگذارید. خوشبتانه شما تا بحال توانایی این را پیدا کرده اید که بیشتر از کارهای مربوط به خانه و خانواده برای شناخت و ابراز کردن وجود خود زمان صرف کنید. اما این رفتاری همه جانبه و دائمی نیست. پس قبل از اینکه با حرفه ها و شغل های جالب و هنری به دنبال لذت و تفریح بروید، اصول نیازات و الزامات را تحت پوشش قرار دهید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اینکه شما تشخیص داده اید رویاهای شما می توانند مهم تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده اید و تمام اطلاعاتی را که می توانستید گرفته اید، هنوز چیزی کم است. داده ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده های دیگران معتبرتر است.

فال متولدین خرداد:

شما به تازگی در فکر این موضوع هستید که به مکان های گردشگری بروید، خودتان را با شناخت افراد جدید و دیدن مکان های تازه  سرگرم کنید، زیرا از روزمرگی زندگی تان خسته شده اید. یا اگر در زندگی تان به شخصی علاقه مند هستید تمایل دارید با گفتار  یا رفتار تازه ای ارتباط خود را با او ادامه بدهید.

فال متولدین تیر:

امروز شما وقتی که به یاد یک سنت مذهبی قدیمی می افتید و یا وقتی یک جشن و مراسم مذهبی متفاوتی را یاد می گیرید، این آیین وتشریفات مذهبی برایتان خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. شاید شما بخواهید دیگران هم این چیزها را بدانند، ولی ابتدا باید در موردش به آنها توضیح بدهید. ولی مشکل اینجاست که شاید آنها به اندازه شما علاقه و هیجان نداشته باشند. به جای اینکه صبر کنید تا آنها از شما بخواهند که دیگر در مورد این موضوع صحبت نکنید، خودتان این کار را بکنید و لزوماً با کسانی صحبت کنید که با شما هم عقیده اند.

فال متولدین مرداد:

در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می شود قرار دارد، شما باید نقشه هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه ای کسب کرده اید.

فال متولدین شهریور:

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده اید، و الان فکر می کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

فال متولدین مهر:

امروز ماه کاملاً در جهت خلاف نشانه شما قرار گرفته است، و شما در شرایطی قرار می گیرید که یک خاطره عشقی قدیمی که از نظر احساسی خیلی بهتان لطمه زده است دوباره یاد آوری می شود. اما نباید تصور کنید که تمام پیش آمدهایی که جدیداً رخ داده اند به شما صدمه زده اند. امنیت و آسایش شما بیشتر از آنکه به حوادثی که در جهان بیرون اتفاق می افتد بستگی داشته باشد به احساسات خودتان بستگی دارد.

فال متولدین آبان:

 

شما امروز در محل کارتان وظایف سنگینی بر عهده دارید، تاحدی که کاملاً خودتان را خسته خواهید کرد. شاید شما بخواهید از همکارانتان درخواست کمک کنید، ولی فعلاً این روش سیاست مناسبی برای شما نیست. باوجود اینکه شاید وقت نداشته باشید که به طور عمقی در مورد مشکلات خود با دوستانتان صحبت کنید ولی حداقل اگر آنها دلیل استرسهای شما را بفهمند احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

 

فال متولدین آذر:

ورود ماه به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان می تواند باعث شود که فردی با احساسات و عواطف خیلی شدید وارد زندگی تان شود. اما الان شاید این رابطه رابطه ای راحت و آسان نباشد، برای اینکه انگار شما احساس می کنید که هر شخصی را با قلبتان می سنجید. متاسفانه دنبال راه حل گشتن و یا کمک خواستن از یک دوست بی طرف برای وساطت کردن، حتی ممکن است مشکل و کشمکشی که رو به زیاد شدن است را دوچندان کند. ولی خوشبختانه شما می توانید راه دیگر و مهم تری را در پیش بگیرید و خودتان را از همه این نگرانی ها خلاص کنید. پس مطمئنا عقب گرد کردن ساده ترین راه حل برای تمام مشکلاتتان است.

فال متولدین دی:

امروز اگر یک فرد توانا و قدرتمند بر شما سخت گیری کند، این تعامل و برخورد رودررو و دونفره ممکن است به مذاق شما خوش نیاید. خوش بختانه هم اکنون تعاملات افراد گروه خیلی مهربانانه تر شده است، اما حالا که خورشید در یازدهیمن خانه تان یعنی خانه دوستان به پلوتو ملحق شده است، هر فردی نیز میزان شور و هیجان خاص خودش را دارد. به جای اینکه فکر و حواس خود را روی افراد دیگر متمرکز کنید، تا جایی که امکان دارد بیشتر از آنها به احساسات خود توجه کنید. متمرکز کردن انرژی خود بر روی چیزهای مثبت بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید بهتان کمک می کند.

فال متولدین بهمن:

عطارد امروز به شما احساس اعتماد به نفس می دهد. ممکن است شما یک درگیری مهم با احساسات ناراحت کننده خود داشته باشید، اما بهتر است که آنها را همین الان جارو کرده و زیر قالیچه پنهان کنید. شما می توانید دیگران را با نظرات روحیه بخش خود دلگرم و مشتاق کنید. اما اجازه ندهید که گفتن کلمات زیادی شما را از گفتن حقیقت باز دارد.

فال متولدین اسفند:

شما امروز اصلا احساس خوب و جالبی ندارید!! چرا که مشکلات غیر قابل تغییری پیش روی خود دارید و باید وقتی را به آنها اختصاص بدهید. حتی اگر اول سعی کنید ظاهر خوب و مثبتی در جلوی دیگران داشته باشید، اما نخواهید توانست دیدگاه جدی و خشن خود را پنهان کنید. البته نگران بودن شما به خاطر همه حوادثی که پیرامونتان رخ داده قابل تحسین است، اما این دلیل نمی شود که جلوی دوستانتان خودنمایی و تظاهر کنید.