فال امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ماه در هشتمین خانه شما یعنی خانه امکانت مالی قرار دارد و حلا شما خیلی نگران مسائل مالی خود بوده و استرس دارید. اگر شما خرید یا سرمایه گذاری ای داشته اید که دیگران را هم به دردسر انداخته اید، نباید از زیان موضوع به سادگی بگذیرد و باید حتماً مشکلات را حل کنید. ریسک کردن هم به نفع خودتان خواهد بود و هم برای شریکانتان فایده خواهد داشت.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت تر می شود. بخشی از مشکلات تان از بی ثباتی ماه در نشانه تان نشأت می گیرد. حالت های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می گیرد. چرا که شما نمی دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می کند.

فال متولدین خرداد:

به نظر می رسد اگر امروز واقعا ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار بروند و آسمان تان صاف شود، شما بتوانید دید روشنی از اتفاقاتی که در آینده برایتان می افتد داشته باشید. شما تا حدی قادر به دیدن چیزهایی که می خواهید هستید و می دانید که چگونه باید به آنهادست یابید، همچنین این توانایی را دارید که برای رسیدن به آنها از هر راهی که می خواهید بروید. این امر به شما اجازه می دهد تا بتوانید برای خودتان اهداف متعالی و بزرگی در نظر بگیرید و با کمی پشتکار و در عین حال شانس، قادر خواهید بود که رویاهای همیشگی خود را معنی ببخشید و آنها را محقق سازید.

فال متولدین تیر:

شما هنوز سعی می کنید که احساسات خود نسبت به دوستان نزدیکتان را دسته بندی کنید. شاید به رویاهایتان اجازه دهید که یک رابطه دوستانه خوب را زنده کنند. یا شاید هم می خواهید نیازتان برای ایجاد کردن مرزهایی شخصی را واضح و شفاف کنید.

فال متولدین مرداد:

امروز شما وظایف شغلی زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است دلتان نخواهد همه آنها را انجام دهید. برای اینکه شما می ترسید کارهایی که انجام می دهید آن طور که آرزو داشتید مفید نباشند. با وجود اینکه ممکن است در طول روز اصلاً وقت خالی پیدا نکنید، ولی به خودتان قول بدهید کمی استراحت کرده و برنامه های کاریتان را به بعد موکول کنید.

فال متولدین شهریور:

درست وقتی همه چیز روبه راه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

فال متولدین مهر:

ماه وارد دوازدهمین خانه تان یعنی خانه خیال پردازی می شود و تا چند هفته آینده احساسات شما را تحریک می کند، اما فاش کردن این رویاها برایتان دردسر به همراه خواهد داشت. عجیب اینکه هرچقدر که بیشتر روی چیزی تمرکز می کنید، وقوع آن را بیشتر به تعویق می اندازید. شما باید زمان درست استفاده کردن از فرصت ها را بشناسید. در این صورت می توانید به جواب برسید.

فال متولدین آبان:

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.

فال متولدین آذر:

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

فال متولدین دی:

ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان یادآوری می کند حساسیت های جدید شما روی نقطه نظراتتان تاثیر می گذارد. افراد دیگر در مورد حوادثی که قرار است اتفاق بیفتد دید خیلی مثبتی دارند، و حتی اگر شما تردید داشته باشند احتمالا با آنها همراه می شوید. اما شما نباید در دام افکار جذاب و فربینده بیفتید. با زیرکی کار کنید و و بیشتر از رویاهای زیبای افراد دیگر به تجزیه و تحلیل خود اعتماد کنید.

فال متولدین بهمن:

امروز اتفاقات زیادی می افتد و با وجود اینکه شما تلاش می کنید نمی توانید بر همه چیز کنترل داشته باشید. شما می توانید زمان معینی را از روزتان را به تمرکز روی کارتان اختصاص داده و اجازه دهید تا دیگران راه خودشان را بروند اما احتمالا راه شان درست و مطمئن نیست. احتمالا امروز اتفاق مهمی می افتد که تمرکز را از شما گرفته و شما را از کاری که در حال انجامش بودید باز می دارد. انعطاف پذیری ذاتی شما باعث می شود تا بتوانید بر این ماجرا غلبه کنید اما با این وجود مهم است که وظایف خود را به خوبی انجام دهید مخصوصا زمانیکه دیگران روی شما حساب می کنند.

فال متولدین اسفند:

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت های زیادی را به خرج می دهید و این حساسیت های باعث می شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.