فال امروز پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

وقتی که شما شروع به صحبت کردن می‌کنید، متوقف کردنش کار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینکه به حرفهایتان فکر کنید همه چیز را آشکار کنید. شاید شما فکر کنید که کار بی‌ضرری کرده‌اید، ولی ممکن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینکه دیر شود برای حرفهایی که می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد کنید، برای اینکه بعد از اینکه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح کنید.بعضی ها خواسته هایی دارند که به زبان نمی آورند، اما شما می توانید آن ها را احساس کنید، در حالی که هیچ راه ساده ای برای گریز پیش پای تان وجود ندارد. اگرچه این روزها برای بسیاری تعطیلات تابستانی است، اما از شما انتظار می رود که سر کارتان حاضر باشید و به تعهدات تان برسید. ممکن است فکری به سرتان بزند که بتوانید به کمک آن برای خود زمان بخرید و کارآمدی تان را افزایش دهید. البته امروز به شما توصیه می شود که از همان راهکارهای پیشین استفاده کنید، حتی اگر این راهکارها موجب طولانی شدن کًًارهای تان شوند. می توانید خلاقیت های تان را برای روز دیگری بگذارید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

درست وقتی که شما فکر می‌کنید می‌توانید کاملاً خود را کنترل کنید، یک نفر حرفی می‌زند و شما را کاملاً عصبانی می‌کند. عصبانی شدن به خاطر واکنشی که دیگران نسبت به شما نشان می‌دهند می‌تواند جلوی صحبت کردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ کمکی نمی‌کند، برای اینکه بعداً یکدفعه زیاد شده و منفجر می‌شوند. بهترین روش این است که آنها را تحت کنترل خود داشته باشید و به جای اینکه یکدفعه سرریز کنند، اجازه دهید کم کم ظاهر شوند.امروز ممکن است از سوی یک دوست یا همکار مشورت هایی دریافت کنید که بیشتر از آن چه انتظار دارید شبیه اعمال قدرت است. مثل این می ماند که دیگران از حدو مرزهای خودشان گذشته اند و اکنون قصد دارند به محدوده ی شما تجاوز کنند. اما یادتان باشد که شما در یک محیط ایزوله زندگی نمی کنید، به نفع تان است که با گوش باز حرف های همه را بشنوید. زیاده روی نکنید، زیرا مشورت های سازنده ی دیگران دقیقاً همان چیزی است که امروز به آن نیاز دارید. به شما توصیه می شود که به دیگران فرصت دهید تا کمک تان کنند.

فال متولدین خرداد:

امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممکن است شما احساس کنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فکر می‌کنید که هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این کار را بکنید. البته همیشه راهی وجود دارد که بتوانید عملکرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است که نسبت به نتیجه کارتان هم اطمینان حاصل کنید. امروز عاقلانه‌ترین کار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.تمایل شدیدی به موقعیت های متضاد دارید، اما امروز ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که برای تان تبدیل به یک معمای حل نشده شود. هر چه بیشتر روی فهرست کارهای روزانه ی تان تمرکز می کنید، بیشتر به روند انجام کارهای تان شک می کنید. حواس تان باشد که از دیگران نظرخواهی نکنید، زیرا فقط با این کار همه چیز دشوارتر می شود. اشکالی ندارد اگر همه چیز سر وقت تمام نشد. قرار نیست که همه ی معماهای زندگی را هل کنید.

فال متولدین تیر:

شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت کنند به طوری که دیگران مطمئن خواهند شد که شما صادقانه صحبت می‌کنید. اما حقیقت این است که شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی که اعتقاد ندارید تظاهر کنید. فقط همان کسی باشید که واقعاً هستید نه کس دیگری.همزمان درگیر چند موضوع عاطفی هستید، اما باید حواس تان را جمع کنید تا مبادا همه چیز روی سرتان خراب شود. برای دستیابی به موفقیت باید استراتژی داشته باشید، اما اول از همه باید انگیزه های تان را مشخص کنید. به دیگران بگویید که به دنبال چه چیزهایی هستید، اما یادتان باشد که بیهوده به حرف های تان شاخ و بال ندهید. اگر دوستان تان انگیزه های شما را بفهمند خودشان به سراغ تان می آیند و کمک تان خواهند کرد. اکنون برای این که به نتیجه برسید باید مقاصدتان را با شفافیت عمل کنید.

فال متولدین مرداد:

در حالی که عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می‌توانید درمورد چیزهایی که بهشان فکر می‌کنید صحبت کنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی که نیاز است صحبت نکنید. اکنون خویشتن داری یک روش کاملاً درست است، چون فقط به این خاطر که شما می‌خواهید احساسات خود را ابراز کنید دلیل قانع کننده‌ای نیست که دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور کنید.برای خودتان متأسف نباشید، حتی اگر در ماجراهای عشقی تان شکست خورده اید. باید بدانید که خوشبختی و شادی در زندگی فقط با عشق و عاشقی به دست نمی آید. پس به دنبال قصه های شاه پریان نباشید. می توانید با بیان عشق تان احساس خوشبختی کنید، اما فقط در صورتی که در عوض آن انتظاری نداشته باشید.

فال متولدین شهریور:

تنها بودن با خودتان و تفکر کردن برای شما راحت‌تر از این است که رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید کرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی که در ذهنتان مجسم می‌کنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.امروز ممکن است با کسی مواجه شوید که ایده هایش با افکار شما جور نیست، اما یادتان باشد که با او مخالفت نکنید. امروز مجبورید که نسبت به نظرات مخالفت با روی باز عمل کنید. حواس تان امروز دقیق تر عمل می کند و می توانید چشم انداز بهتری از آینده داشته باشید. اگر همه چیز را با در نظر گرفتن واقعیت ها بررسی کنید هر کاری ممکن خواهد شد. قبل از هر حرکتی ابتدا باید مطمئن شوید.

فال متولدین مهر:

شما می‌توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده‌تان، گروهی از نزدیکترین دوستانتان و یا در جمع یک سری از افراد هم فکرتان داشته باشید. اما قبل از اینکه بتوانید تأثیر مثبتی بر کل فعالیتهای این افراد بگذارید، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام کنید. اگر فقط یک بار روشتان را تغییر دهید می‌توانید یک راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.به نظر می رسد که آن قدر درگیر موضوعات دوست تان شده اید که ماجراهای خودتان را فراموش کرده اید. باید بدانید که افکار شما هم به اندازه ی ایده های دیگران با ارزش و مهم اند. اگر اعتماد به نفس می خواهید باید آن را در وجود خودتان جستجو کنید و نه در افکار دیگران. حواس تان باشد که حقایق را به اشتباه برداشت نکنید، زیرا امروز به راحتی می توانید به مرز اشتباه کشیده شوید. اگر احساسات تان غلیظ شوند یعنی این که احساس جای عقل را گرفته است. برای این که به نتیجه برسید باید اول از همه به ندای درون تان گوش کنید.

فال متولدین آبان:

بر عهده گرفتن یک مسئولیت با استفاده از تشریح کردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یک تاکتیک مفید است، اما دانستن اینکه چه وقت باید صحبت کردن هوشمندانه خود را متوقف کنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و کارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌کنند. فقط سعی کنید که ترس و واهمه به شما رخنه نکند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی کنید و در حین فعالیت کردن باریک بین باشید.امروز بین عقل و احساس تان گیر افتاده اید. به نظر می رسد که نمی دانید آیا به عقل تان اطمینان کنید یا به احساس تان. این درگیری هایی که اکنون در درون تان به جریان افتاده مانع پیشرفت شما نخواهد بود، شاید حتی مجبور شوید که مسیرتان را در آینده ی نزدیک تغییر دهید. اکنون برای این که به موفقیت برسید باید دل به کار بدهید.

فال متولدین آذر:

امروز ژوپیتر سیاره بخت شما کمی شما را آشفته است، در عین حال اطلاعات خیلی زیادی در مورد خط مشی‌ها و اصول عمومی دریافت می‌کنید. همچنین ژوپیتر به شما توصیه می‌کند که همه امکانات خود را باور داشته باشید؛ همه کارهایی را که لازم است انجام دهید و موقعیت خود را حفظ کنید. اما این طرز فکر به طور موقت مفید واقع می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان نیست. دید خود را وسیع‌تر کنید و برای آینده‌تان یک برنامه‌ریزی سازنده داشته باشید.امروز می توانید به دیگران درباره ی رویاهای تان بگویید و آن ها را با کلام تان ترغیب کنید. اما شاید با این کار احساس پوچ بودن کنید، زیرا آن چه انجام می دهید با اهداف واقعی شما هیچ هماهنگی ندارد. به جای این که دیگران را تشویق کنید تا شما را در مسیر دستیابی به اهداف تان همراهی کنند، باید اول از همه اهداف تان را ثابت کنید. برای این که به نتیجه برسید باید با خودتان صادق باشید.

فال متولدین دی:

شما امروز قادر هستید به شیوایی در مورد یپچیده‌ترین و عمیق‌ترین حسهای خود صحبت کنید، ولی ممکن است که راحت‌ترین راه را انتخاب کنید و مسائل سطحی را ترجیح دهید و بخواهید آنها را به دیگران هم آموزش دهید. به جای اینکه به دیگران درس اخلاق دهید، بهتر است که ساکت بمانید. شما با رفتارهای مثبتتان بیشتر می‌توانید روی آنها تأثیر بگذارید. آنها هم این توانایی شما را تحسین خواهند کرد.حتی بهترین نقشه ها و برنامه ها هم امروز نمی توانند ضامن موفقیت شما گردند، اما می توانید از آن ها استفاده کنید تا به معنی و مفهومی که می خواهید برسید. با قضاوت های منفی چیزی به دست نخواهید آورد، حتی اگر به اهداف تان نرسیدید نا امید نشوید. به جای این که با سرعت به سمت قله پیش بروید، بهتر است سرعت حرکت تان را تنظیم کنید. لزومی ندارد که زودتر از دیگران به مقصد برسید، در این مسیر فقط به فکر رشد شخصیتی خودتان باشید.

فال متولدین بهمن:

امروز شما کملاً می‌توانید بفهمید که همسرتان و یا یکی از دوستانتان دقیقاً حرفهایی به شما می‌زند. شما کاملاً حرفهای آنها را گوش می‌کنید، اما شاید آنها فکر کنند که شما به اندازه کافی حواستان بهشان نیست. متأسفانه وقتی شما بیشتر سئوال می‌کنید جوابهای مبهمی می‌شنوید. به جای اینکه بحث را بیشتر کش بدهید، به فکر پیدا کردن یک راه حل باشید.امروز کسی نمی تواند شما را با جواب های ساده دست به سر کند. حاضرید هر کاری بکنید تا در نهایت به عمق ماجرا پی ببرید. اما یادتان باشد که این کار شما می تواند راحتی تان را سلب کند. شاید اگر حقیقت را بفهمید ناراحت شوید، اما به هر حال بهتر از این است که دروغ بشنوید. ممکن است دیگران از شدت عمل شما خوش شان نیاید، اما باید همه ی عزم تان را جزم کنید تا به نتیجه برسید.

فال متولدین اسفند:

شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می‌کنید، بنابراین راحت‌تر می‌توانید دیدگاه‌های عمومی‌تر را درک کنید. با وجود این اکنون به سختی می‌توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد کنید. انتظار نداشته باشید که زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه، دیدگاهی را که مهم‌تر است را ترجیح دهید.به نظر می رسد که آینده مسیرهای مختلفی را پیش روی شما قرار داده است، اما نمی توانید از هیچ کدام آن ها مطمئن باشید، نمی دانید که این مسیرها در نهایت به کجا ختم خواهند شد. تردیدهای تان موجب می شود نتوانید مقاصدتان را به راحتی اجرا کنید. اگر در مسیر حرکت با مانع برخورد کردید یا شکست خوردید نا امید نشوید، بدانید هر قدمی که برمی دارید شما را به هدف تان نزدیک تر می کند.