فال امروز شنبه ۲۹ خرداد ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

فال متولدین فروردین:

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز این سوال را از خود بپرسید: دقیقا از دنیا چه می خواهید؟ همیشه در حال دویدن به سمت جلو هستید اما خودتان هم نمی دانید مسیری که انتخاب کرده اید درست است یا خیر. امروز سرعت قدم های خود را کم کنید. کمی با خودتان صادق باشید و همه روحیاتتان را بی پرده و بدون ترس برای خودتان باز کنید. در رابطه عاطفی خود باید تجدیدنظر کنید. رفتار خود را تغییر دهید تا همه چیز خیلی بهتر پیش برود. اگر مشکلی وجود دارد، احتمالا به رفتار و دیدگاه شما ارتباط مستقیم دارد.

 

 

فال متولدین خرداد:

آخرین باری که به جای خواسته های دیگران به خواسته های خودتان فکر کرده اید چه زمانی بوده است؟ به نظر می رسد خیلی وقت است این کار را نکرده اید، پس همین الان دست به کار شوید. اگر احساس می کنید که به چالش کشیده شده اید و یا در وضعیت بدی قرار گرفته اید سعی کنید به آن جاخالی بدهید و فعلا خودتان را از آن کنار بکشید تا بعدا به آنها رسیدگی کنید. البته بعضی رابطه ها و دوستی ها این اواخر خوب پیش نمی روند و در آستانه انفجار به نظر می رسند، مواظب ترکش های این انفجار باشید. برای شش ماه آینده به نفعتان است که به جای حرکت خرگوشی، مثل لاک پشت آهسته و پیوشته پیش بروید تا نتایج مورد نظرتان را بگیرید. اگر با عشقتان قرار دارید سعی کنید امشب را برای او به یاد ماندنی بکنید.

 

 

فال متولدین تیر:

امروز بدون اینکه بخواهید یا حتی خودتان متوجه باشید به اطرافیان این حس و پیغام را القا می کنید که خیلی کاری به کارهایتان نداشته باشند و بگذارند خودتان به تنهایی مسوولیت هایتان را انجام دهید. البته این کار حداقل این خوبی را دارد که نشان می دهد برای دیگران ارزش قایل هستید فقط به صورت موقت حوصله معاشرت با آنها را ندارید. اگر نقدی به شما وارد است به جای واکنش نشان دادن، بی خیال از کنار آن رد شوید تا موجب ناراحتیتان نشود.

 

 

فال متولدین مرداد:

حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

 

 

فال متولدین شهریور:

شما باید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، فرصت‌ها و اتفاقات تازه‌ای برایتان پیش می‌ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می‌کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می‌شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می‌دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی‌تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می‌شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

 

 

فال متولدین مهر:

امروز روز خیال پردازی است، هرچند که شما به طور معمول زیاد اهل این کارها نیستید. امروز به سوال هایی که از شما پرسیده می شود جواب های مشخصی نداده و زیاد دل به کار هم نمی دهید، اما اشکالی ندارد، قرار نیست بار دنیا هر روز خدا روی شانه هایتان باشد، بعضی روزها را باید به بیخیالی گذراند. اگر کسی را دوست دارید خودتان را برای هر نوع غافلگیری ازیک جدایی ناگهانی گرفته تا خواستگاری غیرمنتظره آماده کنید، هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید. اگر مجرد هستید کسانی که امروز می بینید را به یاد داشته باشید، چرا که ممکن است به زودی تبدیل به عشق زندگیتان بشوند.

 

 

فال متولدین آبان:

شما امروز مثل بچه گربه‌ای که درگیر یک گلوله کاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده‌اید. شما هرچه بیشتر تلاش می‌کنید کمتر می‌توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است که شما می‌توانید کنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت کار کنید.

 

 

فال متولدین آذر:

تنها انسان های بزرگ هستند که به اشتباهات خود اعتراف می کنند. آیا شما هم می توانید این کار را بکنید؟ امروز ممکن است به خاطر حرف هایی که زده اید یا کار اشتباهی که کرده اید مجبور به عذرخواهی شوید، این کار را با آرامش و رفتار خوب انجام دهید و خواهید دید که هر چند کار سختی است اما باعث می شود هم خودتان و هم دیگران شما را بیشتر از همیشه تحسین کنند. یکی از انسان هایی که برای شما در گذشته باقی مانده است سعی می کند دوباره وارد زندگیتان شود. شما انسانی اجتماعی هستید که دلتان می خواهد همیشه در جمع ها و مهمانی ها حضور داشته باشید، اگر فرصتی پیش آمد آن را از دست ندهید، شاید نیمه گمشده شما در انتظارتان باشد.

 

 

فال متولدین دی:

به نظر می رسد دیگران با هر چیز کوچکی عصبانی می شوند، به ویژه وقتی حرف مسائل مادی در میان باشد. به احتمال زیاد این مسائل هیچ ربطی ندارد و آنها فقط چون شما دم دستشان هستید حرصشان را سر شما خالی می کنند، پس به دل نگیرید و عکس العمل نشان ندهید. امشب سعی کنید برنامه هایتان را به هم نزنید، یک نفر روی حرف شما حساب کرده است. وارد دوره ای شش ماهه شده اید که می تواند آغازگر تغییراتی بنیادین در زندگی شما باشد. این تغییرات را تنها با کار زیاد و پشتکار می توانید به وجود بیاورید. امروز می تواند برای رابطه عاطفی شما آغازی دوباره باشد، ببینید چه چیزهایی برای شما ارزش حساب می شوند و از همین امروز آنها را در اولویت قرار دهید.

 

 

فال متولدین بهمن:

با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین کاری که امروز می‌توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می‌تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

 

 

فال متولدین اسفند:

 بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.