فال امروز شنبه ۲۵ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما می خواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می خواهید فعالیتهایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می کنید احساساتتان نیز تغییر می کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه هایتان، درحالیکه روز می گذرد واکنشهای شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

 

فال متولدین اردیبهشت:

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه ای قرار گرفته اید، امروز پیش روی کردن می تواند تاحدی سخت باشد. شما می توانید بر امواج منفی ای که شما را پریشان کرده اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه ای یا برنامه های استراتژی شدید راه های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی تان را تخلیه کنید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز شما می توانید هم با فرد بازنده ای احساس همدردی کنید و هم فرد برنده ای را تحسین کنید. که این دو رفتار با هم تناقض دارند. اما تفکرات شما در مورد فرد برنده ممکن است مثل قبل نباشد. شما می دانید که به موفقیتهای خارجی در راستای شهرت و خوشبختی بیش از حد بها داده شده است. از نظر شما شخصی ایده آل است که مهربان و خلاق بوده و قدرت ریسک کردن را نیز داشته باشد.

فال متولدین تیر:

اگر شما به این نیاز دارید که امروز  به فرضیه ای بچسبید، آن را زیاد طولانی نکنید. سعی کنید  فقط تا حدی باشد که بدانید آگاهی و اطلاعات مورد نیاز برای کار را فراهم آورده اید. اگر قبل از اینکه به همه حقایق دست یابید افکار خود را با دیگران درمیان بگذارید، غیر حرفه ای به نظر می رسید یا حتی بدتر؛ ممکن است احمق جلوه کنید. اگر فرصت لازم برای پیدا کردن حقیقت را نداشتید، آن وقت می توانید موضوع را با رییس تان یا همکاران تان در میان بگذارید.

 

فال متولدین مرداد:

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده اید. شما می خواهید کارهای زیادی انجام دهید « برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید » اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی دهید و می توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز زیر فشار بار سنگین مسئولیت هایتان خسته شده اید، اما نمی توانید از انجام دادنشان فرار کنید. خوشبختانه شما می توایند کمتر از قولی که داده بودید کار کنید و در عین حال خوب پیش بروید. شما هنوز هم باید کارهایی که به تاخیر انداخته اید را انجام دهید، اما حالا که درصدد تفریح کردن برآمده اید، این استراتژی بهتان فرصت لذت بردن از فعالیت های اجتماعی تان را می دهد.

فال متولدین مهر:

شما امروز هر کاری انجام می دهید که در حین کار کردن لذت ببرید. خوشبختانه یک نفر هم بهتان کمک می کند، او به اندازه کافی تلاش می کند بهتان خوش بگذرد، اما نمی تواند همه چیز را راست و ریس کند. در حین شاد بودن به قوانین هم عمل کنید، زیرا اگر وسوسه شوید کاری انجام دهید که برخلاف وظیفه شناسی تان باشد، رئیس تان فوری شما را مجازات می کند.

 

فال متولدین آبان:

امروز هر فعالیتی که به نظر شما تفریح و سرگرمی باشد، شاید اسباب زحمت و دردسر باشد! عجیب اینکه شما بیشتر از آنکه در جستجوی لذت باشید، حتی در تفریحاتی که به کارتان ربطی ندارد شرکت می کنید. اما اگر فقط قصد تحرک و فعالیت داشته باشید اتفاق بدی نخواهد افتاد. فقط به دوستانتان اجازه ندهید شما را مجبور به انجام دادن کاری بکنند که دوست ندارید. اگر شما زمانی را به خودتان اختصاص دهید آنها نیز شما را درک خواهند کرد.

 

فال متولدین آذر:

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده اید. شما می خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید — اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی دهید و می توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال متولدین دی:

ممکن است امروز درگیر مسئولیت های خانوادگی ای شده باشید که با وظایف کاری تان مداخله کند. اما شما باید قادر باشید که زمان خود را به خوبی تقسیم بندی کرده و  همه آنها را انجام دهید. دوست دارید کاری انجام دهید که بیشترین اهمیت را برای تان دارد، پس تا کارتان به انتها نرسیده آن را رها نکنید. از گرفتن تایید و تصدیق دیگران بپرهیزید؛ در عوض به وجدان و غریزه تان اعتماد کرده و اجازه دهید آنها شما را راهنمایی کنند. اگر اعمال شما از صمیم قلب تان باشد، دیگر کسی به شما نمی گوید چرا کارتان را همین الان به پایان نرساندید.

 

فال متولدین بهمن:

 محدود کردن میزان فعالیت هایتان امروز کار عاقلانه ای است، برای اینکه خیلی مهم است که قبل از اینکه به گردش و تفریح بروید، کارهای قبلی تان را تمام کنید. شاید امروز نه گفتن واجب ترین کاری باشد که باید انجام دهید، چراکه این کار ساده وقت اضافی ای که بهش نیاز دارید را بهتان می دهد. تا جایی که می توانید تمرکز داشته باشید، چراکه حضور شما در زمان حال جهانی متفاوت را برایتان به ارمغان می آورد.

 

فال متولدین اسفند:

باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان بر شما را به هدف نمی رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.