فال امروز سه شنبه ۶ مهر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

 تهیه کردن یک برنامه‌ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته‌های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه‌ای است. اگرچه شما دلتان می‌خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

فال متولدین اردیبهشت:

اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.

فال متولدین خرداد:

امروز ماه به طور کامل بر هفتمین خانه شما- یعنی خانه دوستان و همکاران- سایه می‌افکند و این اتفاق کاملاً مورد مخالفت خورشید ماه اسد قرار می‌گیرد. بنابراین در الگوهای ثابت مربوط به دوست‌یابی شما تغییر و دگرگونی حاصل می‌شود. خوشبختانه هر اتفاقی که باعث تغییر دادن فعالیت‌های مربوط به روابط کاریتان شود، باعث بیشتر شدن درآمدتان هم می‌شود و بنابراین احساس بهتری نسبت به شغلتان پیدا خواهد کرد.

فال متولدین تیر:

اگرچه شما در حالیکه به تغییرات ایجاد شده در محل کارتان واکنش نشان می دهید و برای روبرو شدن با مسئولیتهای جدید خود تلاش می کنید، اما بالاخره از حقه های اداری خسته شده و تصمیم می گیرید که در این بازی ها شرکت نکنید! اما این نوع کناره گیری سیاستمدارانه در نوع خودش خیلی قوی و محکم است، برای اینکه دیگران می فهمند شما قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید به عواقب عکس العمل های شغلی خود آگاهی کامل دارید. اما شما که می خواهید هفته ها و ماه های آینده شغلتان را داشته باشید، سعی کنید تمام پلهای پشت سرتان را خراب نکنید!

فال متولدین مرداد:

درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز روبراه و عالی است، ممکن است از یک بحران ماوارءالطبیعه رنج ببرید. حتی اگر فکر می‌کنید کسی بر ضد شما عمل می‌کند، لازم است درک کنید که شما در معرض خطرات جسمانی و مادی نیستید. اگر شما خیلی قیافه حق به جانب به خود بگیرید و خود بین باشید، دیگران متوجه نمی‌شوند که تفکرات دور اندیشانه داشتن یکی از خصوصیات خوب شما است.

فال متولدین شهریور:

 شما دوستان زیادی دارید که مشتاق‌اند امروز یک مهمانی ترتیب دهند. اما وقتی شما بیشترو بیشتر در خود فرو می‌روید آن مهمانی برایتان خسته کننده می‌شود. فکر نکنید که هیچ حق انتخابی ندارید. شما واقعا نیازی به انتخاب بین دنیای بیرونی و درونی ندارید. آن دو یکی هستند و یکسان.

فال متولدین مهر:

با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

فال متولدین آبان:

امروز هیچ تصمیم مالی مهمی نگیرید، برای اینکه شما همه حقایق را نمی‌دانید. قضاوتهای کاربردی شما ممکن است درگیر اعتقادات معنویتان باشد، اما وقتی که به مسائل مالی دقت می‌کنید، زمانی که باید این کار را بکنید، باور این موضوع که همه چیز عالی پیش خواهد رفت کار خیلی سختی خواهد بود.

فال متولدین آذر:

 اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افکنی می‌کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی‌عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

فال متولدین دی:

امروز صحبت کردن در مورد نقاط ضعفتان با یکی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی که شما نسبت به خودتان دارید تغییر کند. اطلاعاتی که شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید که با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.

فال متولدین بهمن:

 فرشته نگهبان شما امروز ممکن است به صورت یک انسان بر شما ظاهر شود، حتی ممکن است به ظاهر دوست نزدیک‌تان در بیاید. زمانی که کسی برای شما خبرهای خوبی می‌آورد نیازی نیست که به چگونگی ماجرا بخواهید پی ببرید، پول غیرقابل انتظار یا یک دعوت برای یک شب خیلی خاص. فقط مطمئن شوید که آنقدر باهوش هستید که دعوت را قبول کنید قبل از آنکه این فرصت از دست برود.

فال متولدین اسفند:

 شما امروز از نظر احساسی در آرامش کامل به سر می‌برید! شاید قبلا به اندازه کافی نگران بوده‌اید و الان وقت این است که ناراحتی‌هایتان را فراموش کنید. حتی اگر به طور کامل آماده نیستید که به راه خود ادامه بدهید، ولی هنوز هم بهترین کار این است که نگرانی‌هایتان را پیش خود نگه دارید. درهرصورت افراد دیگر نگاه بی‌تفاوتی به شما دارند و این موضوع می‌تواند توانایی‌های معنوی شما را بالاتر ببرد.