فال امروز دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز دو راه مختلف پیش روی شما قرار گرفته است یکی از آنها به شما می گوید که مثل یک آدم خجالتی خودتان را قایم کنید تا هیچ کس نتواند شما را ببیند. این کار به شما فرصتی می دهد که بهتر خودتان را بشناسید و به چیزهایی که برای شما ارزمشندند بیشتر توجه کنید. راه دیگر شما را وسوسه می کند که یک کار خیلی عجیب انجام بدهید و شما را وادار می کند که صادق باشید. مهم نیست که کدام را انتخاب کنید در هر راهی که قرار بگیرید شما باید یاد بگیرید سازش و توافق را پیدا کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه جدید امروز می تواند ترس های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.

فال متولدین خرداد:

قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

فال متولدین تیر:

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می ترسید. برطرف کردن سستی های خودتان مهم تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال متولدین مرداد:

شما امروز به راحتی غرق در افکار و رویاهای خود می شوید، اما فقط یکی از آنها به دردتان می خورد! الان وقت این نیست که برنامه های سری خود را کش بدهید، اما شاید هم دلتان می خواهد همه بفهمند شما انسان خاصی هستید! گاهی اوقات لازم است که برنامه های خود را فاش کنید. ولی در وقت های دیگر این کار کافی نیست و شما باید دنبال راهی باشید که استراتژی خود را اجرا کنید.

فال متولدین شهریور:

امروز زمانی که ایده های خود را برای دیگران آشکار می کنید، نظرات عالی شما در مورد عشق در بوته آزمایش قرار می گیرد. شما می دانید که افکارتان با روش معمول و مرسوم نگاه گردن به اشیاء، با یکدیگر هماهنگ و سازگار نمی شوند. از متفاوت بودن نترسید، حتی شاید از این کار لذت هم ببرید. فقط آنقدر انعطاف ناپذیر نباشید که دیگران ازتان دوری کنند، چراکه شما معمولاً آدم سرسخت و لجوجی هستید.

فال متولدین مهر:

ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنش ها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی تر می شود، شما بیشتر ازش فاصله می گیرید. شاید ترس های شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نمی شوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده اند.

فال متولدین آبان:

امروز ماه به طور کامل بر هفتمین خانه شما- یعنی خانه دوستان و همکاران- سایه می افکند و این اتفاق کاملاً مورد مخالفت خورشید ماه اسد قرار می گیرد. بنابراین در الگوهای ثابت مربوط به دوست یابی شما تغییر و دگرگونی حاصل می شود. خوشبختانه هر اتفاقی که باعث تغییر دادن فعالیت های مربوط به روابط کاریتان شود، باعث بیشتر شدن درآمدتان هم می شود و بنابراین احساس بهتری نسبت به شغلتان پیدا خواهد کرد.

فال متولدین آذر:

امروز که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است که مجبور شوید با حالتهای دوگانه در وجود خودتان مبارزه کنید. اما احساسات شما وارد یک سیستم کامل منطقی می شوند که شما از این سیستم برای توضیح دادن رفتارهایتان استفاده می کنید. متأسفانه اکنون تجزیه و تحلیل کردن احساسهایتان و اعلام کردن یافته هایتان به دیگران فقط موجب هدر دادن تواناییهای مثبت شما می شود. به جای اینکه به بحثهای طولانی در مورد مسائل قدیمی بپردازید، آرام بنشینید و فکر کنید که چگونه می توانید کارهای خودتان را توجیه کنید.

فال متولدین دی:

شما برای عنوان کردن آنچه که در ذهنتان دارید خیلی عجله دارید! اما تمایل خیلی شدید شما می تواند بدین معنی باشد که بعدها شما مجبور می شوید مسیر رفته را بازگردید. منظور ما این نیست که شما در تجزیه و تحلیل کردن اتفاقات اشتباه عمل می کنید؛ بلکه شرایط و موقعیت دائم در حال تغییر و نوسان است و شما می توانید خیلی زودتر از موقع قدرت تصمیم گیری خود را به دست آورید. متاسفانه شما حتی اگر بدانید عکس العمل نشان ندادن و ابراز نکردن حرف دلتان ایده خیلی خوبی است، باز هم انجام دادن این کار اگر غیرممکن نباشد، برایتان خیلی سخت خواهد بود. خوشبختانه شما بعدها فرصت این را دارید که دوباره تصمیمتان را ارزیابی کرده و اگر لازم شد آن را عوض کنید.

فال متولدین بهمن:

امروز خیلی دلتان می خواهد که کارهای تان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیتهای تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می کنید، تضیمن می کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می کنید.

فال متولدین اسفند:

شما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.