فال امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

محدود کردن میزان فعالیت‌هایتان امروز کار عاقلانه‌ای است، برای اینکه خیلی مهم است که قبل از اینکه به گردش و تفریح بروید، کارهای قبلی تان را تمام کنید. شاید امروز نه گفتن واجب ترین کاری باشد که باید انجام دهید، چراکه این کار ساده وقت اضافی ای که بهش نیاز دارید را بهتان می‌دهد. تا جایی که می‌توانید تمرکز داشته باشید، چراکه حضور شما در زمان حال جهانی متفاوت را برایتان به ارمغان می‌آورد.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

 

فال متولدین خرداد:

فعالیت‌هایی که در این روزهای اخیر انجام داده اید باعث شده است که تا حدودی گیج و گمراه شوید، بهتر است قبل از ادامه ی مسیر در ابتدا به آینده فعالیت‌هایتان نظری داشته باشید، یا یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشته باشید و بعد به پیش بروید تا بیش از این گمراه نشوید. از افرادی که در این زمینه  دارای تجربه هستند کمک بگیرید. زیرا اگر بدون مشورت به کارهایتان ادامه بدهید، فعالیت‌هایتان دیگر لذتی برای تان ندارد.

فال متولدین تیر:

شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

 

فال متولدین مرداد:

باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان‌بر شما را به هدف نمی‌رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

 

فال متولدین شهریور:

اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.

 

فال متولدین مهر:

 امروز حجم کارهایی که شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست که شما نیاز دارید که از مسئولیتهای‌تان شانه خالی کنید؛ بلکه این مفهوم را می‌رساند که اگر شما از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید کرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر کارهایی که می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شکایت کنید یا اینکه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز اگر دوستان یا همکارانتان خواستند بهتان کمک کنند حواس خود را جمع کنید، چراکه شاید درحدی که شما فکر می‌کنید قابل اعتماد نباشند. البته این سخن بدین معنی نیست که آنها قصد منحرف کردن شما را دارند، بلکه به خاطر اینکه می‌خواهند حسن نیت خود را بهتان نشان دهند، قول‌هایی می‌دهند که نمی‌توانند بهشان عمل کنند. اگر از روی لطف و محبت بهتان پیشنهاد حمایت و پشتیبانی داده شد قبول کنید، ولی توقع خود را زیاد بالا نبرید وگرنه ناامید خواهید شد.

 

فال متولدین آذر:

وقتی که به دیگران می‌گویید دوست دارید برای مسافرت به یک جزیره در دریاهای جنوبی و یا به کوه‌های آلپ بروید کاملاً جدی حرف می‌زنید!! حتی اگر این مسافرت‌ها ظاهراً غیر ممکن به نظر می‌رسند، ولی قوه تشخیص شما می‌تواند برایتان راهی پیدا کند. اگر افرادی هستند که خیلی بهتان سخت می‌گیرند، آنها را در جریان تمام برنامه‌هایتان قرار ندهید. آرزوها و رویاهایتان را به فردی بگویید که دوست دارید همسفرتان باشد!

فال متولدین دی:

در حالی که عطارد وارد یازدهمین خانه شما (مربوط به دوستان و فعالیتهای گروهی) می‌شود، زندگی شغلی شما که همیشه پرمشغله بوده، امروز نسبت به روزهای قبل پرمشغله‌تر هم می‌شود. اتفاقات جدیدی که پیش می‌آید تا حدودی شما را عصبانی می‌کند، به خصوص اگر شما بخواهید ساعتی را در خلوت و تنهایی سپری کنید. فراموش نکنید که یازدهمین خانه شما به آینده شما مربوط می‌شود، بنابراین حتی اگر احساس می‌کنید که به تنهایی نیاز دارید، اجازه بدهید که رویاهایتان شما را به هر جا که می‌خواهند با خود ببرند.

 

فال متولدین بهمن:

امروز موفقیت و سازندگی شما به این بستگی دارد که نسبت به به حرکات ماه در نشانه تان آگاه و مطلع باشید، بنابراین بتان توصیه می‌کنیم آروزها و احساسات تغییر یافته خود را ابراز کنید. باوجود اینکه شما معمولاً نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد سریع واکنش نشان می‌دهید، ولی امروز باید قدری محتاط باشید. اگر این کار را نکنید خودتان را بر سر دو راهی خواهید دید!

 

فال متولدین اسفند:

یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.