فال امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

جلو رفتن با مسئولیتهای منظم و همیشگی روزانه شاید ایده عاقلانه ای باشد، اما شما نباید بیش از اندازه روی کارتان  فوکوس کنید. محدود کردن فکرتان و تمرکز کردن روی کار باعث می شود فرصت خیلی خوبی که می توانستید تجربیات جالبتان را با فرد مورد علاقه تان سهیم کنید را از دست بدهید. پس امروز در حالیکه فضایی را برای اتفاق افتادن فرصتهای خوب ایجاد می کنید، در طول روز نیز به خودتان یادآوری کنید که انعطاف پذیری تنها راه اوج گرفتن است!

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز شاید سرکش و جسور شده باشید و یا شاید هم با فردی روبرو شوید که برخلاف این انرژی های لجام گسیخته فعالیت کرده و کار خودش را می کند. البته بهتر است به جای اینکه با دوست و همکارتان به خاطر عدم موفقیتش برخورد کنید، در رفتار خود تغییراتی مثبت ایجاد کنید. هم اکنون به جای اینکه روی افراد دیگر حساب کنید و درنهایت ناامید هم بشوید، بهتر است که خودتان به تنهایی همه کارها را بکنید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها یتان را بیان می کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

فال متولدین تیر:

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می باشد و اکنون به شما توصیه می شود به موضوعات کوچکی که می توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

 

فال متولدین مرداد:

شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت کننده ای که دیشب دیده اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را دست کم می گیرید. این حس ریشه در دوران کودکی شما دارد، زمانی که یکی از والدینتان، معلم تان یا یکی از دوستانتان به شما حرفی زده است که دلتان نمی خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است که نقص های خود را بشناسیم ولی به آنها فکر نکنیم. یک بار که این کار را بکنید شک و بدبینی تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می شود.

 

فال متولدین شهریور:

 امروز در دهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی شما می شود کسوف رخ داده است و برایتان سخت است که احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نکردن در مورد آسیب پذیریهای خود یک چیز است، اما احساس اینکه نمی توانید در مورد چیزهایی که برایتان مهم اند صحبت کنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی که باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد که بعد از گفتن این حرفها چه کارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

 

فال متولدین مهر:

ممکن است بعضی اوقات در راه شما برای رسیدن به اهداف تان اتفاقی بیفتد که شما را عصبانی و کفری کند، اما اگر شما طبق انتظارات خودتان حرکت کنید، احتمالا حال و روز بهتری خواهید داشت. فرصت های زیادی این روزها برای شما بوجود می آید که می توانید تحولاتی را در کارتان ایجاد کنید  و وظایف روزانه خود را با ایده های عالی تان پیوند بزنید. اما حالا نیاز دارید که خود را کنترل کنید و به چیزهایی که قبلا به خود قول آن را داده بودید، برسید به جای اینکه کار جدیدی شروع کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز در هشتمین خانه شما مربوط به همکارانتان کسوف رخ داده است، و آنها امروز خیلی فعال و پر انرژی هستند. مقاوت کردن در برابر اطرافینتان می تواند منجر به یک بحث شدید بشود و اگر این سرسختی ادامه پیدا کند نتایج بدی به همراه خواهد داشت. اما شما بیشتر با خودتان لجبازی می کنید. به جای اینکه مسائل غیر قابل حل را به حال خود واگذار کنید، سعی کنید از آنها چیزی بیاموزید.

 

فال متولدین آذر:

امروز روزی است که شما در برابر تمامی مشکلات تان باید بایستید و با آنها مبارزه  کنید زیرا اگر امروز به مبارزه برنخیزید سست می شوید و دیگر توان جنگیدن را نخواهید  داشت. برای این که موقعیت خود را در ینده تغییر دهید همین امروز باید اقدام کنید.

فال متولدین دی:

موضوعی در زندگی شما وجود دارد که هیچ کس از آن خبر ندارد شاید یک نگرانی راجع به یک رابطه شخصی باشد. اگر شما یک شریک آرام و ساکت در محل کار دارید زمان بسیار خوبی است که قراردادها و بعضی تغییرات را دوباره بررسی کنید.آنقدر صبر نکنید تا دیر شود؛ همین امروز با یک دوست مورد اعتماد مشورت کنید زمانیکه فرصت دارید تا در محیطی بدون استرس آن را انجام دهید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز که ماه کاملاً در نشانه شما قرار گفته است می تواند برای شما درس عبرتی باشد، به خصوص اگر لازم باشد که درس مهمی را از کیوان سخت کوش یاد بگیرید. شما می توانید تفریح و سرگرمی را به یکی دو روز دیگر موکول کنید، اما مسائل زیادی است که باید رویشان کار کنید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نباید دست از تلاش بردارید. سعی نکنید سختی های کار را پنهان کنید؛ بگذارید این شرایط آشکار باشند و دست به کار شوید. هرچه زودتر کارتان را شروع کنید زودتر هم تمامش می کنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز شما می ترسید به چیزهایی که می خواهید نرسید. شما می توانید با حضور پیدا کردن در مکانهای مذهبی یا انجام دادن یک فعالیت اجتماعی دیگر فشاری که نیازهایتان بر شما وارد می کنند را کم کنید. انجام دادن کاری که تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید.