فال امروز جمعه ۹ مهر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما می‌توانید نسبت به روزهای قبل خوش‌بین‌تر باشید، برای اینکه وقتی افراد زیادی به شما می‌گویند که شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی‌توانید مثبت‌اندیش نباشید. لازم نیست که نگران خطرات غرور کاذب گذشته‌تان باشید، برای اینکه شما می‌دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به کسی دارید که آنها را به شما یادآوری کند.

فال متولدین اردیبهشت:

 شاید شما امروز بتوانید قوه خلاقیت خود را نشان بدهید و یا فقط افکار آشفته و نامنسجم خود را فاش کنید. هیچ فرقی نمی‌کند که کدام یک از این کارها را انجام می‌دهید. جالب است که هم اکنون هیچ تفاوتی بین یک فرد احمق و یک جادوگر وجود ندارد. این تضاد و اختلاف تا حد زیادی به خاطر موقعیت و شرایط اجتماعی به وجود آمده است، پس قبل از اینکه با دیگران در مورد ایده‌های خود صحبت کنید مطمئن شوید که آنها از تفکرات بنیادین شما حمایت می‌کنند.

فال متولدین خرداد:

 شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

فال متولدین تیر:

 دو جمله «عجله نکنید» و « نگران نباشید» امروز می‌تواند دو پند مناسب برای شما باشد. هر چیزی به وقت خودش اتفاق خواهد افتاد و نیازی نیست که شما سعی و تلاش اضافی بکنید. عجیب اینکه شما در حال حاضر نمی‌خواهید این واقعیت را قبول کنید، ولی این انکار کردن‌ها زیاد ادامه نخواهد داشت. به جای اینکه به دنبال راههایی باشید که به امکاناتی که دارید در آینده توسعه بدهید، سعی کنید از چیزهایی که در اختیار دارید هم اکنون لذت ببرید.

فال متولدین مرداد:

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می‌توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می‌دهد بهترین پاداش برای شماست.

فال متولدین شهریور:

شما خیلی دوست دارید که یک پروژه جدید را شروع کنید، اما امروز شما انقدر بی صبر و عجول هستید که امکان دارد یکی از تکه‌های اصلی پازل را گم کنید!! خوشبختانه صرف کردن تلاشی مضاعف برای برنامه ریزی کردن با چاشنی عجله کمتر و شکیبایی بیشتر، بین دردسر و موفقیت‌های کوچک تفاوت ایجاد می‌کند. شما ماجراجویی‌های بزرگی پیش رو دارید؛ پس اگر کارتان را با فکر کردن به مشکلات و سختی‌های کار آغاز نکنید، به نتیجه نخواهید رسید.

فال متولدین مهر:

اگر امروز کسی زیاد ازتان انتقاد کرد، سعی کنید زیاد ناراحت نشوید. شاید شما خیلی حساس شده‌اید و یا شاید دیگران در قضاوت‌هایشان خیلی تند و تیز رفتار می‌کنند. اگر بخواهید برای خوشحال کردن کسی که هیچ یک از کارهایتان او را راضی نمی‌کند تلاش کنید، فقط خودتان را خسته کرده‌اید. بنابراین سعی کنید به استانداردهایی که برای خود تعیین کرده بودید برسید، در این صورت احساس بهتری نسبت به کار آیی و راندمان کاری خود پیدا خواهید کرد.

فال متولدین آبان:

 امروز فعالیت‌های خیلی زیادی دارید که باید یکی پس از دیگری بهشان بپردازید و اصلا وقت ندارید بینشان استراحت کنید. شما احساس ناامیدی می‌کنید چرا که فکر می‌کنید همه مردم از اتفاقات روی داده خبر دارند الا شما!! شما با سئوال کردن می‌توانید چیزهای زیادی بفهمید و اگر این کار را بکنید می‌فهمید که دیگران به آن اندازه‌ای که شما فکر می‌کردید اطلاعات ندارند!!

فال متولدین آذر:

شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

فال متولدین دی:

درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می‌شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می‌کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

فال متولدین بهمن:

شما امروز نمی توانید در مورد درونی ترین نیازهایتان تصمیم گیری کنید و داشتن تصویر واضحی از احساساتتان برایتان به راحتی امکان پذیر نیست. عدم تمایل افراد دیگر برای کمک کردن به شما ممکن است شرایط را خیلی بدتر کند. مواظب باشید که اشتباه نکنید؛  شرایط مبازه و جنگ فراهم شده است و در این کشمکش هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت. اگر گفتگو و مباحثه آزاد و رک و راستی را آغاز کنید کار خیلی عاقلانه ای انجام داده اید، اما اطمینان حاصل کنید که طرف مقابلتان نیز با شما همکاری می کند، وگرنه این کار هیچ فایده ای ندارد.

فال متولدین اسفند:

  امروز رفتن به سر کار اصلاً برایتان جذابیت ندارد، به خصوص اگر مسئولیت‌هایتان انقدر زیاد باشد که نتوایند برای خودتان وقت خالی داشته باشید. حتی اگر به حدی عصبانی هستید که نمی‌توانید وظایفتان را انجام دهید، چاره‌ای ندارید جز اینکه خشم خود را فرو بنشانید. امکان دارد رئیستان شور و هیجان شما را سوءتعبیر کند و در نتیجه مسئولیت‌های بیشتری را بهتان بسپرد! پس شور و اشتیاق خود را نشان ندهید و توجه خود را روی نیازهای خودتان متمرکز کنید.