فال امروز جمعه ۲۵ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز خورشید مدت زمان زیادی در نشانه شما می ماند و شما می خواهید دیگران هم بفهمند که این اتفاق چقدر شگفت انگیز است. اما وقتی با دیگران صحبت می کنید آنها خیلی زود خسته می شوند. البته آنها به شما بی اعتنایی نمی کنند، بلکه فقط از محبتهای بی جای شما نسبت به دیگران خسته شده اند.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است امروز قادر نباشید که ذهن تان را سرو سامان دهید. یا اگر بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما درست است آماده هستید تا تصمیم قبلی خود را دوباره بررسی کرده و مدت دیگری را به اندیشیدن درباره آن بپردازید. ممکن است شما از سرشت و طبیعت سازگار و مناسب خود خشنود باشید اما دیگران ممکن است این هوس شما را عاملی در تضاد با بهره وری بدانند. نگران نباشید که دیگران چه فکری می کنند. فقط به یاد داشته باشید که هر کس دیگری نیز می تواند افکار خود را تغییر دهد.

 

فال متولدین خرداد:

امروز دوباره شانس به شما روی آورده است در چند ماه اخیر شما کم شانس بودید و در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می آمد شانس تان به شما یاری نمی رساند اما در این روزها در تمام کارهایتان شما را همراهی می کند، شما نیز متوجه این موضوع شده اید. اجازه ندهید دیگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زیرا شما را به بی راه می برند راه هایی که خودتان دنبال می کنید به زودی نتایج باور نکردنی برایتان خواهد داشت. برای این که از انرژی های منفی تان کم کنید با شخصی یا اشخاصی گفتگوهایی را انجام دهید.

فال متولدین تیر:

ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می توانید بگیرید این است که می توانید توانایی هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می کند که روز بهتری داشته باشید.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز در کانون توجه دیگران هستید و نسبت به عشق و علاقه ای که نثارتان می شود حس خوبی دارید. اغلب اوقات می توانید نسبت به نیازهایتان راز نگه دار باشید، اما حالا ابراز کردن آنها برایتان خیلی راحت است. البته حتی اگر درمورد آن حرف هم بزنید باز انگیزه و محرک شما مرموز باقی خواهد ماند. افراد دیگر راضی نخواهند شد، مگر آنکه آنها هم بفهمند پشت پرده چه خبر است! یادتان باشد که وظیفه شما نیست چیزی که با حرف و کلمه قابل تعریف نیست را برای دیگران توضیح دهید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همکارتان گوش بدهید، چرا که در صحبت های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید کاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینکه این سخنان چیزهایی که درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

 

فال متولدین مهر:

شما احساس می کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می کند، چون شما می خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریع تر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.

 

فال متولدین آذر:

امروز شما بی نهایت خوش بین هستید و حتی برای یک لحظه می توانید به خودتان بقبولانید که همه چیز عالی است. اما شما مسائل و مشکلات حل نشده ای هم دارید که مربوط به گذشته تان هستند. به جای اینکه وانمود کنید که همیشه در زمان حال زندگی می کنید با صحبت کردن در مورد موضوعاتی که شما را به دردسر انداخته اند آسیب پذیری خود را نشان دهید. شما از نتایج این گفتگوها شگفت زده خواهید شد.

فال متولدین دی:

شما برای هفته های متمادی روی صحنه بودید! ولی حالا زندگی شما کاملاً آماده ورود به مراحل بعدی است. شما پیش از این احساس می کردید انرژی تان در حال کمتر شدن است، اما هنوز هم مباحثی که مربوط به ابراز کردن احساسات می شود فوق العاده قدرتمند هستند. به جای اینکه در جستجوی راه های جدیدی برای نشان دادن خودتان و حرف زدن باشید، تجربیات به یادماندنی خود را مطرح کنید. دوباره بازگو کردن داستان هایی که مربوط به حوادث گذشته هستند بهتان کمک می کند تا احساسات تان را در مورد اتفاقات جدید بیان کنید.

 

فال متولدین بهمن:

 با وجود اینکه شما چند فرد بسیارخلاق و سازنده را می شناسید، زمانی که شما از ورای فیلترهای ذهنی خود به آنها نگه می کنید، می توانید ارزش کارهای آنها را درک کنید. تشویق کردن دیگران برای استفاده کردن از استعدادهایشان عملی در خور تحسین است، اما نباید استعدادهای خودتان را هم نادیده بگیرید. به جای اینکه احساس خود از زیبایی را به فرد دیگری نسبت دهید برای تخیلات زنده و روشن خود یک راه خروجی خلاقانه بیابید.

 

فال متولدین اسفند:

شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممکن است آنها امروز هیچ کار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید که شما اکنون از ورای عینک خوش بینی به آنها می نگرید. اما اگر با دقت نگاه کنید می توانید بی طرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستی هایتان قبول کردن واقعیت نسبت به تحمیل کردن افکارتان به آنهایی که دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.