فال امروز جمعه ۲۴ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است امروز پریشان تر و غمگین تر از همیشه باشید، چرا که ماه برای یکی دو روزی وارد نشان شما شده است؛ به هر حال، هنوز هم شما این توانایی را دارید که معامله ای را به صورت عالی به اتمام برسانید اما اگر احساسات تان را دخیل نکنید و اجازه ندهید که دیگران شما را از کوره بدر ببرند. شما وقتی بسیار هیجان زده می شوید براحتی کنترل خود را از دست می دهید. اما این نباید باعث شود که شما از کار دست بردارید، سعی کنید همچنان اهل عمل باشید، حتی وقتی آدرنالین خون شما بالا رفت!!

 

فال متولدین اردیبهشت:

خوشبختانه احتمالا بعد از ظهر امروز می توانید به آن استراحت و آرامشی که مدت هاست در جستجوی آن هستید برسید. حتی اگر به نظر می رسد که بسیار سخت است که آن را بپذیرید و از آن لذت ببرید. یک روز بی قرار کننده تمایل شما را به آرامش و سکوت افزایش می دهد اما ممکن است وقتی آن را بدست آوردید زود از آن خسته شوید. به یاد داشته باشید نیازی نیست که وقتی هیچ مسئله ای وجود ندارد یک نمایش جدید خلق کنید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز از یک طرف شما وسوسه شده اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

فال متولدین تیر:

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می فهمند کمتر می توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می خواهید تجربه معنوی مهمی داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

 

فال متولدین مرداد:

گام های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس کنجکاوی تان شما را تحریک می کند تا پاسخ تمام سئوال هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کارهای ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه تان است را شناسایی و به پایان برسانید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از “جزییات تان” به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!

 

فال متولدین مهر:

هم اکنون شما نمی توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می رسد همه آنها دمدمی مزاج شده اند و نمی شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می کنید که می توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.

 

فال متولدین آبان:

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می پسندید با شما برخورد نمی کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته اید چگونه منعطف تر باشید تحمل داشته باشید.

 

فال متولدین آذر:

در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می خواهید بروید!

فال متولدین دی:

شما معمولاً قادرید که ایده ها و طرحهایتان را سالم نشان دهید. در واقع ، شما مهارتی دارید که می فهمید آیا چیزی قبل از اینکه شما تصمیم به اجرای آن بگیرید ، شدنی است یا نه . اما اکنون این قدرت شما کمی ضعیف شده است .بد نیست از تصمیمات مهم چند روزی اجتناب کنید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز شما می توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

 

فال متولدین اسفند:

به نظر می رسد شما از قبل برای همه چیز برنامه ریزی کرده اید، ولی با وجود این امروز ممکن است ناامید بشوید، چون که شما می خواهید همین الان نتیجه کارتان را ببینید. اگر شما در نظر دارید در رشته تحصیلی جدیدی شروع به درس خواندن بکنید و یا برای تعطیلات تابستانی به مسافرت بروید، نباید عجله کنید و پیش از موقع دست به کار شوید. حتی اگر از صبر کردن به خاطر رسیدن زمان مناسب خسته شده اید، ارزشش را دارد که چند روز دیگر هم صبر کنید.